نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۱۸

اعلام تاریخ اکران دو فیلم Smile 2 و Mean Girls

پارامونت پیکچرز تاریخ اکران فیلم Smile 2 و فیلم Mean Girls را اعلام کرده است که این دو فیلم در سال ۲۰۲۴ اکران خواهند شد.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پارامونت پیکچرز تاریخ اکران دو فیلم خود در سال ۲۰۲۴ را اعلام کرده است. فیلم Smile 2 قرار است در تاریخ ۱۸ اکتبر ۲۰۲۴ (۲۷ مهر ۱۴۰۳) اکران شود. این فیلم ترسناک درواقع دنباله فیلم Smile است که اقتباسی از فیلم کوتاه Laura Hasn’t Slept بوده و سال گذشته به موفقیت بزرگی در گیشه دست یافت و پس از آن پارامونت به ساخت دنباله فیلم ترسناک لبخند چراغ سبز نشان داد. پارکر فین، کارگردان فیلم Smile برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Smile 2 بازگشته است.

همچنین فین قراردادی چند جانبه با پارامونت برای ساخت فیلم‌های ترسناک امضا کرده است. فیلم Smile که با بودجه‌ کوچکی در حدود ۱۷ میلیون دلار تولید شده بود، توانست بیش از ۲۱۶ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند و به اولین فیلم ترسناک اورجینال از سال ۲۰۱۶ تبدیل شد که توانست بیش از یک هفته صدرنشین گیشه آمریکای شمالی بماند. سوزی بیکن، جسی آشر، کایل گالنر، کیتلین استیسی، کل پن و راب مورگان از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Smile نقش‌آفرینی کرده‌اند، اما اطلاعاتی از بازیگران قسمت دوم منتشر نشده است.

کلاکت فیلمبرداری فیلم Mean Girls: The Musical

همچنین فیلم Mean Girls: The Musical برای اکران در تاریخ ۱۲ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۲ دی ۱۴۰۲)‌ برنامه‌ریزی شده است. این فیلم موزیکال در ابتدا قرار بود به شکل اختصاصی از پارامونت پلاس پخش شود، اما اکنون برنامه آن تغییر پیدا کرده است و حالا فیلم Mean Girls در سالن‌های سینما اکران خواهد شد. فیلم Mean Girls: The Musical درواقع اقتباسی از یک تئاتر موزیکال به همین نام است که ریبوت موزیکال فیلم Mean Girls با بازی لیندزی لوهان و ریچل مک‌آدامز بوده است.

انگوری رایس، آلیئی کراوالیو، رنی رپ، جاکوئل اسپایوی، بب وود، تینا فی، آوانتیکا ونداناپو، کریستوفر براینی، تیم مدوز، جنا فیشر، باسی فیلیپ، جان هم، کانر راتلیف و ماهی آلم از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Mean Girls: The Musical حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. آرتورو پرز جونیور و سامانتا جین وظیفه کارگردانی فیلم موزیکال دختران بدجنس را براساس فیلمنامه‌ای از تینا فی، نویسنده فیلم Mean Girls بر عهده داشته‌اند.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده