نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۹

آشنایی با دوروتی لیون در کلیپ فصل ۵ سریال فارگو

شبکه FX ویدیو جدیدی از فصل پنجم سریال Fargo را پخش کرد که به نمایش دوروتی لیون با نقش‌آفرینی جونو تمپل می‌پردازد.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه FX کلیپ جدیدی از فصل پنجم سریال Fargo را با طرفدارها به اشتراک گذاشت. این ویدیو روی نمایش جونو تمپل، بازیگر سریال Ted Lasso (تد لاسو) تمرکز دارد که نقش کاراکتر خطرناکی با نام دوروتی لیون را در پنجمین فصل این نمایش آنتولوژی جنایی ایفا می‌کند. فصل ۵ فارگو شامل ۱۰ قسمت است که در تاریخ ۳۰ آبان (۲۱ نوامبر) از شبکه اف‌ایکس و هولو تقدیم طرفدارها می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات

در خلاصه داستان فصل ۵ فارگو می‌خوانیم: «دوروتی لیون پس از سلسله اتفاقاتی غیرمنتظره گرفتار مقامات عالی رتبه ایالت‌های غرب میانه آمریکا می‌شود. این زن خانه‌دار به‌ظاهر معمولی ناگهان به همان زندگی سابق خود کشانده می‌شود که فکر می‌کرد آن را پشت سر گذاشته است». جان هم، جنیفر جیسن لی، جو کیری، ریشا مورجانی، لامورن موریس، دیو فولی، دیوید ریسدال، سم اسپرول، جسیکا پولی و نیک گومز نیز در این فصل نقش‌آفرینی می‌کنند.

نوآ هاولی از شرکت 26 Keys به‌عنوان تهیه‌کننده، شورانر، نویسنده و کارگردان سریال Fargo فعالیت می‌کند و وارن لیتلفیلد از شرکت The Littlefield، استیو اسلارک، کیم تاد، جوئل و ایتن کوئن وظیفه تهیه‌کنندگی اجرایی پروژه را برعهده دارند. این سریال آنتولوژی توسط بخش تلویزیونی شرکت مترو گلدوین مایر و FX Productions تولید می‌شود. این سریال توسط شرکت آمازون و MGM Studios Distribution در سطح جهان پخش می‌شود.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده