// جمعه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۴

اعلام تاریخ پخش فصل سوم سریال Slow Horses با انتشار اولین تصاویر

تاریخ پخش فصل سوم سریال Slow Horses مشخص شد و همچنین اولین تصاویر فصل جدید این سریال منتشر شده است.

اپل به‌تازگی اعلام کرده است که فصل سوم سریال Slow Horses (اسب‌های آرام) در تاریخ ۱ دسامبر ( ۱۰ آذر) با انتشار دو قسمت اول پخش خواهد شد. قسمت‌های جدید این سریال در ژانر مهیج جاسوسی هر‌ جمعه منتشر خواهند شد و قسمت نهایی آن در تاریخ ۲۹ دسامبر (۸ دی) منتشر خواهد شد. این پخش ازطریق سرویس اپل تی‌وی پلاس انجام می‌شود.

تصویر منتشر شده از فصل سوم اسب های آرام

علاوه‌بر این، اپل تصاویر اولیه از فصل جدید این سریال را که می‌توانید در قسمت پایین مشاهده کنید، منتشر کرده است که شامل بازگشت گری اولدمن به‌عنوان جکسون لمب، رئیس Slough House MI5 است. تصاویر دیگر نشان‌دهنده بازگشت جک لودن به‌عنوان ریور کارتوایت، روزالیند الیزار به‌عنوان لوئیزا گای، کریستوفر چانگ به‌عنوان رادی هو، و ساسکیا ریوز به‌عنوان کاترین استندیش هستند. به‌علاوه، سوپ دیریسو به‌عنوان شان دونوان، رئیس سابق امنیت سفارت بریتانیا در استانبول، به تیم بازیگران پیوسته است.

داستان سریال اسب های آرام درباره یک تیم از مأموران اطلاعاتی بریتانیایی است که در یک دپارتمان تخلیه به نام MI5-Slough House خدمت می‌کنند. گری اولدمن که در نقش جکسون لمب بازی می‌کند، رهبری باهوش اما بسیار تندمزاج است. این گروه شامل مأمورانی است که در حیطه شغلی خود دچار اشتباه وحشتناکی شده‌اند و به واحد Slough House منتقل شده‌اند.

سریال Slow Horses براساس رمان‌های جاسوسی میک هرون از مجموعه کتاب‌های Slough House ساخته شده است. فصل ۳ این مجموعه اقتباسی از رمان سوم Real Tigers است و داستانی از یک ارتباط عاطفی در استانبول را روایت می‌کند که تهدید‌کننده‌ی فاش شدن یک عملیات سرّی در MI5 است. در فصل سوم خواهیم دید جکسون لمب و تیم جاسوسان او خودشان را گرفتار توطئه‌ای می‌کنند و به ناچار درگیر یک مبارزه نامناسب می‌شوند که این امر نه‌تنها تهدید‌کننده آینده Slough House است بلکه می‌تواند MI5 را نابود‌‌کند.

این مجموعه همچنین با حضور کریستین اسکات توماس، فردی فاکس، کریس ریلی، ساموئل وست، سوفی اوکوندو، ایمی-فیون ادواردز، کدیف کیروان و جاناتان پرایس به نمایش در‌آمده است. کاترین واترستون نیز به‌عنوان مامور MI5 به نام آلیسون دان به فصل سوم سریال Slow Horses پیوسته است. ویل اسمیت، سازنده سریال Veep، نویسنده مجموعه اسب‌های آرام است. تهیه‌کنندگان اجرایی این مجموعه شامل ویل اسمیت، این کانینگ، هاکان کوستا، جیمی لورنسون، گیل موتروکس، امیل شرمن، داگلاس اوربانسکی و گراهام یوست هستند.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده