// جمعه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۷

نمایش میراث جیگسا در ویدیو جدید فیلم Saw X

به‌تازگی ویدیویی از فیلم Saw X منتشر شده است که مراحل ساخت این اثر و همچنین نیم نگاهی از این فیلم را به نمایش می‌گذارد.

زمان زیادی تا اکران فیلم اره ۱۰ (Saw X) روی پرده سینماها باقی نمانده و حالا کلیپ جدیدی از این اثر منتشر شده است تا این فیلم ترسناک و هیجان‌انگیز را که دهمین فیلم در این مجموعه محبوب به شمار می‌رود اخبار و تصاویر جدیدی را از این فیلم نمایش دهد و این در حالی است که پیش‌فروش بلیت برای این فیلم ترسناک نیز شروع شده است.

توبین بل در نقش جان کرامر در فیلم Saw X

در این ویدیو تازه منتشر شده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید، دیوید گروترت، کارگردان فیلم Saw X به صحبت درباره این فیلم سینمایی می‌پردازد. او اظهار داشته که یکی از اهدافی که آن‌ها در ساخت این اثر دنبال کردند، این است که بتوانند این فیلم را شبیه به فیلم‌های اولیه مجموعه اره بسازند، به‌خصوص اینکه اتفاقات این فیلم بین فیلم اول و دوم این مجموعه جریان دارد که در آن جان کرامر همچنان زنده است اما این در حالی است که او سعی دارد تا با سرطان کشنده خودش مبارزه کند.

او که مصمم است از این وضعیت وخیم جان سالم به در ببرد، به بیمارستانی در نزدیکی مرز مکزیک می‌رود که در آن‌جا یک فرایند آزمایشی برای درمان سرطان وجود دارد و این دقیقا همان چیزی است که جان کرامر می‌خواهد. بااین‌حال، او متوجه می‌شود که این فرایند یک کلاهبرداری است تا از افراد آسیب‌پذیر سوء استفاده کنند. همین نیز سبب می‌شود تا او بار دیگر وارد عمل شود و بار دیگر تله‌های مرگبارش را به کار بگیرد.

مشاهده‌ی ویدیو جدید فیلم Saw X از یوتیوب

تهیه‌کنندگان مارک بورک و اورن کولز بیان کردند که اتفاقات فیلم اره ۱۰ تنها چند هفته پس از اتفاقات فیلم اول این مجموعه جریان دارد و به همین خاطر نیز این اثر سینمایی باید مشابه فیلم ابتدایی این مجموعه باشد. این نیز چالشی برای نیک متیوز، فیلمبردار به شمار می‌رفت و به نظر می‌رسد که او به خوبی از پس این چالش برآمده است.

فیلم Saw X در تاریخ ۲۹ سپتامبر (۷ مهر ) روی پرده سینماها اکران خواهد شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده