نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۳۶

تاریخ پخش قسمت‌های پایانی فصل چهارم سریال Doom Patrol | انتشار تریلر جدید

شبکه مکس با انتشار تریلری تاریخ پخش نیمه دوم و قسمت‌های پایانی فصل چهارم سریال Doom Patrol را تایید و اعلام کرده است.

سریال Doom Patrol قرار است در فصل چهارم به کار خودش پایان دهد و پیش از این ۶ قسمت اول این سریال از شبکه مکس پخش شده بود و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ پخش قسمت‌های باقی‌مانده فصل پایانی سریال دووم پاترول مشخص شده است. دی سی با انتشار تریلری اعلام کرد که ۶ قسمت پایانی فصل چهارم سریال Doom Patrol با پخش همزمان دو قسمت اول از تاریخ ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر) از شبکه مکس آغاز خواهد شد.

در ادامه ۴ قسمت باقی‌مانده به شکل هفته‌ای یک قسمت پخش خواهند شد و قسمت پایانی فصل چهارم سریال دووم پاترول در تاریخ ۹ نوامبر (۱۸ آبان) از شبکه پخش پخش می‌شود. در تریلر فصل چهارم سریال Doom Patrol شاهد نمایش اتفاقات پایانی این سریال هستیم که گروه دووم پاترول آماده آخرین مأموریت خود برای نجات جهان می‌شوند و قرار است ماجراجویی متفاوتی را تجربه کنند. در ادامه می‌توانید شاهد تریلر و پوستر نیمه دوم فصل چهارم سریال Doom Patrol باشید:

تماشا تریلر نیمه دوم فصل چهارم سریال Doom Patrol از یوتیوب

پوستر نیمه دوم فصل چهارم سریال Doom Patrol

آوریل بالبی در نقش ریتا فار ملقب به الاستی-گرل، دایان گررو در نقش کریزی جین، مت بامر در نقش لری ترینر ملقب به نگتیو من، برندن فریزر در نقش کلیفورد استیل ملقب به مرد رباتی، جویون وید در نقش ویکتور استون ملقب به سایبورگ، میشل گومز در نقش مادام روگ و مدلین زیما، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل چهارم سریال Doom Patrol حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

مانند فصل‌های گذشته، جرمی کارور وظیفه ساخت فصل چهارم سریال دووم پاترول را بر عهده داشته است. فصل چهارم سریال Doom Patro با یک اتفاق غیر منتظره آغاز می‌شود، زمانی‌که آن‌ها به‌طور غیر منتظره‌ای به آینده سفر می‌کنند، با یک شگفتی مواجه می‌شوند. آن‌ها در مواجه شدن با مرگ قریب الوقوع خود باید یکبار برای همیشه تصمیم بگیرند که کدام مهم‌تر است: خوشبختی خودشان یا سرنوشت و نجات جهان؟


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده