// پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۳۸

احتمال حضور جان تراولتا در فیلم The Movie Critic کوئنتین تارانتینو

شایعاتی مبنی بر اینکه کوئنتین تارانتینو نقشی برای جان تراولتا درکنار ساموئل ال. جکسون و بروس ویلیس در فیلم The Movie Critic در نظر گرفته است، وجود دارد.

به‌گفته جف اسنایدر، کوئنتین تارانتینو کسی به جز جان تراولتا را برای بازی در فیلم The Movie Critic (منتقد فیلم) در نظر ندارد. اسنایدر همچنین تاکید کرده است که تمام بازیگران برای نقش‌های خود در این فیلم انتخاب شده‌اند، اما به‌دلیل اعتصاب نویسندگان و بازیگران هنوز چیزی به‌صورت رسمی اعلام نشده است. بنابراین باید تا چند ماه دیگر منتظر باشیم تا بیانیه مطبوعاتی و رسمی این فیلم منتشر شود.

جان تراولتا و کوئنتین تارانتینو در حال ژست گرفتن

شایعات زیادی درباره بازی ساموئل ال جکسون، جان تراولتا و بروس ویلیس در این فیلم وجود دارد. اگر به‌خاطر داشته باشید، گزارشی منتشر شده بود که بیان می‌کرد تارانتینو می‌خواست ویلیس با وجود بیماری پیشرفته‌اش (بیماری آفازی) نقش کوتاهی در فیلمش داشته باشد.

تارانتینو در ماه مارس ۲۰۲۳ (اسفند ۱۴۰۱) اعلام کرد که کار روی دهمین فیلم خود را شروع کرده و قرار است که پس از ساخت این فیلم، بازنشسته شود. پس به نظر می‌رسد که این آخرین فیلم تارانتینو، فیلم‌ساز برجسته هالیوود خواهد بود. به همین دلیل او گروهی از بازیگرانی را که نماد ضد فرهنگ در دهه ۹۰ بودند دوباره در فیلم جدیدش دور هم جمع می‌کند. همچنین اسنایدر به بازیگر دیگری از فیلم محبوب آمریکایی داستان عامه‌پسند اشاره کرده است که او هم احتمالا به بازیگران فیلم منتقد فیلم خواهد پیوست.

باید منتظر باشیم و ببینیم او کیست؟ اوما تورمن، کریستوفر واکن یا وینگ ریمز؟ چند هفته پیش گزارش شده بود که پل والتر هاوزر پیشنهادی برای بازی در فیلم The Movie Critic پیش از تولید دریافت کرده است. هاوزر یک هنرپیشه با استعداد است که به‌عنوان منتقد فیلم می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد.

کوئنتین تارانتینو در آخرین فیلم خود از یک منتقد واقعی سینما الهام گرفته و قرار است که داستان زندگی او را تعریف کند. ازاین‌رو به‌نظر می‌رسد که این‌بار خبری از صحنه‌های اکشن و مبارزه با شمشیر و تیراندازی و درگیری‌های خشن نخواهد بود. مگر اینکه مانند روزی روزگاری در هالیوود، تارانتینو کله‌شقی کند و یک سکانس مهیج را در فیلم خود نشان دهد.

تارانتینو این شخصیت را در قالب «تراویس بیکل اگر منتقد فیلم بود» توصیف کرده است. بنابراین فردی منزوی که اتفاقاً فیلم ها را برای یک مجله زیرزمینی مرور می‌کند نقش خوبی برای هاوزر است. داستان این فیلم که در سال ۱۹۷۷ می‌گذرد که قرار بود پاییز امسال در لس آنجلس فیلم‌برداری شود، اما اعتصاب نویسندگان و بازیگران به سرعت تولید آن را متوقف کرده است.


منبع worldofreel
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده