نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۸

مشخص شدن بودجه سرسام آور ساخت فیلم The Marvels

به‌تازگی اطلاعاتی از بودجه ساخت فیلم The Marvels مشخص شده که نشان می‌دهد مارول هزینه بالایی برای ساخت این فیلم کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعاتی از بودجه ساخت فیلم The Marvels منتشر شده است. فوربس به‌تازگی اطلاعاتی از بودجه فیلم Captain Marvel 2 منتشر کرده است که براساس آن، فیلم مارولز با بودجه‌ای در حدود ۲۷۰ میلیون دلار تولید شده است. گفته می‌شود در زمان فیلم‌برداری فیلم، دیزنی چیزی در حدود ۲۷۴.۸ میلیون دلار هزینه کرده است. البته آن‌ها ۵۵ میلیون دلار سوسبید از دولت بریتانیا در زمان فیلم‌برداری فیلم The Marvels دریافت کرده‌اند و دیزنی تنها ۲۱۹.۸ میلیون دلار هزینه تولید این فیلم کرده است.

بدین ترتیب فیلم The Marvels در صورتی که بخواهد به نقطه سوددهی برسد، باید به فروش ۴۳۹.۶ میلیون دلار در گیشه جهانی برسد. البته این نکته را هم باید اشاره کنیم که این تنها بودجه ساخت فیلم است و شامل هزینه تبلیغات نمی‌شود. همچنین به این نکته هم باید اشاره شود که فیلم Captain Marvel توانسته بود به فروش ۱.۱ میلیارد دلاری دست پیدا کند. در هر حال این خبر شایعات ساخت فیلم The Marvels با بودجه بسیار کم را به‌طور کامل تکذیب می‌کند، اما باید دید عملکرد فیلم در گیشه چگونه خواهد بود.

بری لارسون در نقش کاپیتان مارول در حال پرواز با فضاپیما در فیلم The Marvels

بری لارسون در نقش کارول دانورز (کاپیتان مارول)، تیونا پریس در نقش مونیکا رمبو (اسپکتروم)، ایمان ولانی در نقش کامالا خان (خانم مارول)، ساموئل ال جکسون در نقش نیک فیوری، زوی اشتن، پارک سئو-جون، زنوبیا شروف، موهان کاپور، ساغر شیخ، لاشانا لینچ و رندال پارک از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Marvels حضور دارند و به ایفای نقش پردا‌خته‌اند. نیا داکوستا، کارگردان آثاری چون فیلم Little Woods و فیلم Candyman وظیفه کارگردانی فیلم The Marvels را بر عهده داشته است.

فیلم The Marvels قرار است در تاریخ ۱۰ نوامبر (۱۹ آبان) روی پرده‌های سینما برود. وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم کاپیتان مارول 2 بر عهده مگان مک‌دانل، نویسنده سریال WandaVision به‌همراه نیا داکوستا، زب ولز و الیسا کاراسیک بوده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده