نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۲۸

قسمت ویژه انیمه My Hero Academia با محوریت بازی کارتی تایید شد

سازندگان انیمه My Hero Academia از قسمت جدید و ویژه این انیمه با نام My Hero Academia: UA Heroes Battle پرده برداشتند.

فروردین امسال بود که ساخت فصل هفتم انیمه My Hero Academia تایید و اعلام شد و ماه گذشته استودیو توهو اعلام کرد که انیمه بلند دیگری براساس انیمه مدرسه قهرمانانه من در دست ساخت است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اخبار بیشتری از این مجموعه انیمه محبوب در راه است. به‌تازگی قسمت جدید و ویژه انیمه My Hero Academia با نام My Hero Academia: UA Heroes Battle رونمایی شده که تمرکز این قسمت روی بازی کارتی است و در ادامه می‌توانید پوستر آن را مشاهده کنید:

پوستر انیمه My Hero Academia: UA Heroes Battle

انیمه My Hero Academia: UA Heroes Battle قرار است در ماه آینده پخش شود و این قسمت انیمه My Hero Academia برای اولین‌بار در تاریخ ۱۳ اکتبر (۲۱ مهر) در جریان نمایشگاه نیویورک کامیک کان پخش خواهد شد. سپس این انیمه قرار است در ۱۰ سالن سینما در ژاپن از تاریخ ۲۰ تا ۲۶ اکتبر (۲۸ مهر تا ۴ آبان) اکران شود. در حال حاضر تاریخ پخش تلویزیونی و استریم انیمه My Hero Academia: UA Heroes Battle اعلام نشده است.

اتفاقات انیمه My Hero Academia: UA Heroes Battle در سال سوم جریان دارد که میریو توگاتا که حوصله‌اش از ممنوعیت بیرون رفتن از خانه سر رفته، به ملاقات دانش‌آموزان کلاس Class 1-A می‌رود. او برای آن‌‌ها بازی کارتی به‌نام U.A. Heroes Battle را می‌آورد. در این بازی بازیکنان می‌توانند از کارت‌های مختلف U.A استفاده کنند. بسیاری اعتقاد دارند که احتمالا باید منتظر معرفی بازی کارتی این قسمت هم باشیم.

سریال My Hero Academia اقتباسی از مانگا محبوبی به همین نام اثر کوهی هوریکوشی است. اولین شماره مانگا آکادمی قهرمان من در سال ۲۰۱۴ منتشر شد و همچنان انتشار شماره‌های جدید مانگا این مجموعه ادامه دارد. تاکنون ۱۳۸ قسمت اصلی، ۳ انیمه بلند و ۸ قسمت OVA از انیمه My Hero Academia تولید و پخش شده است. ماساهیرو موکای برای کارگردانی و یوسوکه کورودا برای نوشتن فیلمنامه فصل هفتم انیمه مدرسه قهرمانانه من بازگشته باز خواهند گشت.

همچنین Studio BONES برای ساخت فصل هفتم انیمه مدرسه قهرمانانه من بازگشته است. تاکنون ۳۷ شماره از مانگا My Hero Academia منتشر شده است. علاوه‌براین، تاکنون ۶ فصل از انیمه My Hero Academia تولید و پخش شده است. اطلاعاتی از زمان پخش فصل هفتم این انیمه یا قسمت چهارم انیمه بلند آن اعلام نشده است.


منبع Animecorner
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده