نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۴۰

انتشار اولین تریلر انیمه Onimusha نتفلیکس | اعلام تاریخ پخش

نتفلیکس اولین تریلر انیمه Onimusha را که اقتباسی از یک بازی کپکام است منتشر کرد که در پایان تاریخ پخش این انیمه مشخص شده است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، انیمه دیگری براساس بازی‌های ویدیویی تولید شده است. نتفلیکس به‌تازگی اولین تریلر انیمه Onimusha را منتشر کرد که این انیمه سریالی درواقع اقتباسی از یک مجموعه بازی قدیمی کپکام است و در طول تریلر شاهد ماجراجویی شخصیت اصلی داستان و مواجه شدن او با تهدیدهای مرگبار هستیم. در ادامه می‌توانید اولین تریلر انیمه Onimusha را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

انیمه Onimusha در تاریخ ۲ نوامبر ۲۰۲۳ (۱۱ آبان ۱۴۰۲) از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد. نتفلیکس همچنین اولین پوستر انیمه اونیموشا را منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید:

اولین پوستر انیمه Onimusha

تاکاشی میکه، کارگردان شناخته شده ژاپنی و آثاری چون فیلم 13Assassins، فیلم The Great Yokai War، فیلم Like a Dragon و فیلم The Great Yokai War: Guardians وظیفه کارگردانی انیمه Onimusha را بر عهده داشته است. تمرکز داستان انیمه اونیموشا قرار است روی موساشی میاموتو از بازی Onimusha: Blade Warriors باشد. توشیرو میفونه هم صداپیشگی این شخصیت را بر عهده دارد. موساشی در آغاز دوره ادو دیگر یک مرد جوان نیست.

او با اونی گانتل افسانه‌ای هم سفر می‌شود تا جنما را شکست دهد. این شروع یک داستان اکشن واقع‌گرایانه است که شمشیر موساشی قرار است در سرزمینی که توسط فقر گرفتار شده، باعث مرگ اشخاص شرور شود. انیمه Onimusha تنها همکاری نتفلیکس و کپکام نیست و آن‌ها پیش از این در انیمیشن Resident Evil: Infinite Darkness و سریال Resident Evil با یکدیگر همکاری کرده بودند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده