نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۳۸

همکاری نتفلیکس و کارگردان Ralph Breaks the Internet برای ساخت یک انیمیشن جدید

نتفلیکس با انتشار یک تصویر از ساخت انیمیشن The Twits براساس رمان‌های رولد دال توسط کارگردان انیمیشن Ralph Breaks the Internet خبر داده است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، انیمیشن جدیدی براساس رمان‌های رولد دال در دست ساخت است. نتفلیکس با انتشار یک تصویر از ساخت انیمیشن The Twits خبر داده است. این انیمیشن درواقع اقتباسی از رمانی به همین نام اثر رولد دال است که در سال ۱۹۸۰ منتشر شده بود و فیل جانستون، کارگردان انیمیشن Ralph Breaks the Internet وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه انیمیشن تویت‌ها را بر عهده دارد. در ادامه می‌توانید اولین تصویر رسمی انیمیشن The Twits را مشاهده کنید:

خانم و آقای تویت در انیمیشن The Twits نتفلیکس

نتفلیکس همچنین اعلام کرد که انیمیشن The Twits در سال ۲۰۲۵ از این سرویس استریم پخش خواهد شد. این اولین اقتباس از رمان تویت‌ها است که قرار است تولید شود. انیمیشن The Twits درباره بدبوترین و بدترین مردم دنیا است که دو یتیم شجاع تلاش می‌کنند تا آن‌ها را فریب دهند. در تصویر منتشر شده از این انیمیشن هم تنها شاهد حضور خانم و آقای تویت هستیم که پارک Twitlandia در پشت سر آن‌ها قابل مشاهده است.

علاوه‌بر انیمیشن رالف اینترنت را خراب می‌کند، فیل جانتسون سابقه نوشتن فیلمنامه انیمیشن Wreck-It Ralph، انیمیشن Zootopia، فیلم A Merry Friggin' Christmas و فیلم The Brothers Grimsby را نیز در کارنامه خود داشته است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از انیمیشن The Twits از جمله صداپیشگان آن منتشر نشده است. نتفلیکس قرار است فیلم The Wonderful Story of Henry Sugar با بازی بندیکت کامبربچ و به کارگردانی وس اندرسون را که اقتباسی از کارهای رولد دال است، در تاریخ ۱۳ اکتبر (۲۱ مهر) منتشر کند.

نتفلیکس سال گذشته نیز فیلم Matilda: The Musical را تولید و پخش کرده بود و هم‌اکنون در حال ساخت دو انیمیشن براساس داستان Charlie and the Chocolate Factory است. نتفلیکس قراردادی چند جانبه برای ساخت اقتباس‌هایی از تمام آثار رولد دال در اختیار دارد.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده