// سه شنبه, ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۵۴

لغو سریال Winning Time پس از دو فصل توسط HBO

شبکه HBO از لغو سریال Winning Time: The Rise Of The Lakers Dynasty پس از ساخت و پخش دو فصل از آن خبر داده است.

شبکه HBO اعلام کرد که سریال Winning Time: The Rise Of The Lakers Dynasty پس از دو فصل لغو شده است و برای فصل سوم باز نخواهد گشت. مکس بورنستین، سازنده سریال Winning Time، پس از پخش قسمت پایانی فصل دوم این سریال در پلتفرم ایکس در روز یکشنبه، خبر به پایان رسیدن این سریال درام ورزشی را در توییتر تایید کرد. بورنستین نوشت:‌ «این پایانی نبود که در ذهن داشتیم اما جز قدردانی و محبت حرفی برای گفتن نیست.»

سالی ریچاردسون، کارگردان این سریال نیز عکسی از اتاق رختکن لیکرز را در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت: «وقتی تمام توانتان را می‌گذارید، نمی‌توانید پشیمانی داشته باشید. امیدوارم از آخرین قسمت Winning Time لذت برده باشید. می‌توانم بگویم که در حال حاضر به کاری که در این سریال استثنایی انجام دادیم، افتخار می‌کنم.»

سریال winning time

طبق گزارش رسانه GamesRadar، سازندگان Winning Time یک پایان جایگزین برای فصل دوم در ژانویه فیلم‌برداری کردند تا در صورت لغو سریال توسط HBO، به‌جای اینکه سریال با تصویری از مجیک جانسون که به‌خاطر باخت لیکرز در فینال ۱۹۸۴ NBA به پایان برسد، با صحنه جدیدی که رئيس تیم، جری باس به دخترش جینی اطمینان می‌دهد، به پایان برسد.

کوین مسیک، تهیه‌کننده اجرایی این سریال در گفت‌و‌گو با رسانه Vulture گفت: «چه بخواهیم چه نخواهیم، ​​مشکلی بود که باید حل می‌کردیم. بنابراین ما قبل از اعتصاب آماده شدیم و دو نسخه با پایان متفاوت را به HBO تحویل دادیم تا HBO تا زمانی‌که سریال شروع به پخش شود، هر دو گزینه را در دست داشته باشد.»

پرلمن ماه گذشته در توییتر از مردم خواست فصل دوم را تماشا کنند. او نوشت: «آینده سریال وقت پیروزی نامعلوم است. به بیننده نیاز داریم. اعتصابات فلج‌کننده هستند. خواهش می‌کنم به همه بگویید. فصل دوم شگفت‌انگیز است.»

این سریال HBO براساس کتاب Showtime: Magic, Kareem, Riley, and the Los Angeles Lakers Dynasty of the 1980s اثر جف پرلمن ساخته شده است. فصل دوم این سریال روی دوره زمانی درست پس از فینال NBA ۱۹۸۰ تا ۱۹۸۴ متمرکز بود و به اولین مسابقه مجدد حرفه‌ای بزرگ‌ترین ستارگان آن دوران، مجیک (کوینسی ایزایا) و لری برد (شان پاتریک اسمال) از بوستون ختم شد.

آدرین برودی، جان سی ریلی، مایکل چکلیس و جیسون سیگل در سریال Winning Time به‌همراه جیسون کلارک، گبی هافمن، هدلی رابینسون، دواون نیکسون، سلیمان هیوز، تامرا توماکیلی، برت کولن، استفان ادلی گورگیس، اسپنسر گرت، مولی گوردون، جوی بروکس، دلاورته دسوزا، جیمل اتکینز، آستین آرون، مک‌کب اسلای، توماس مان، جیلین جیکوبز و راب مورگان بازی می‌کنند. همچنین تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال شامل بورنستاین و جیم هکت، نویسندگان و همکاران خالق شامل آدام مک‌کی، کوین مسیک، اسکات استفنز، رادنی بارنز، کارگردانان شامل سالی ریچاردسون-ویت‌فیلد و جیسون شومان هستند.

فصل دوم سریال Winning Time در تاریخ ۶ اوت (۱۵ مرداد) با ۶۲۹ هزار بیننده در مجموع در پلتفرم مکس و پخش‌های تلویزیونی همراه بود. این در حالی است که ۹۰۱ هزار نفر برای اولین‌بار فصل اول را در مارس ۲۰۲۲ (اسفند ۱۴۰۱) به تماشا نشستند. فصل اول به‌صورت میانگین ۱.۶ میلیون بیننده داشت.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده