نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۱

انتشار تصویر هنری به مناسبت اولین سالگرد انیمه سریالی Cyberpunk: Edgerunners

انیمه سریالی Cyberpunk: Edgerunners شبکه نتفلیکس نخستین سالگرد خود را با تصویر هنری جدیدی جشن گرفت.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که تصویر هنری جدیدی به‌مناسبت اولین سالگرد پخش انیمه سریالی Cyberpunk Edgerunners (سایبرپانک: اج‌رانرز) شبکه نتفلیکس منتشر شده است. این انیمه شهریور سال گذشته در طول ۱۰ اپیزود تقدیم طرفدارها شد و مورد استقبال منتقدها و بینندگان قرار گرفت. در گذشته استودیو سی‌دی پراجکت اعلام کرد که اج‌رانرز برای فصل دوم تمدید نمی‌شود و از ابتدا به‌عنوان اثری مستقل توسعه یافته بود.

تصویر هنری اولین سالگرد انیمه Cyberpunk: Edgerunners

انیمه سریالی Cyberpunk: Edgerunners توسط استودیو انیمیشن‌سازی Trigger تولید شد. در خلاصه‌ی داستان این انیمه می‌خوانیم: «این سریال داستانی مجزا از یک بچه‌ی خیابانی را در طول ۱۰ قسمت روایت می‌کند که در تلاش برای بقا در نایت سیتی است؛ شهری در آینده که دلبستگی زیادی به فناوری و ایجاد تغییر و اصلاح بدن دارد. این بچه که چیزی برای از دست دادن ندارد، با تبدیل‌شدن به یک اج‌رانر و قانون‌شکنی مزدور جان سالم به در خواهد برد».

سکان هدایت این انیمه در دستان هیرویوکی ایمایشی، کارگردان انیمه‌ی سریالی Gurren Lagann (گورن لاگان) و انیمه Kill la Kill (کیل لا کیل) قرار داشت و موسیقی آن توسط آکیرا یامائوکا ساخته شد که برای تولید موسیقی بازی Silent Hill شناخته می‌شود. استودیو CD Projekt Red، سازنده‌ی بازی‌های Cyberpunk 2077 و The Witcher در تولید انیمه Cyberpunk Edgerunners دخیل بود و از سال ۲۰۱۸ روی این پروژه کار می‌کرد.


منبع ComicBook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده