// دوشنبه, ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۸

اعلام تاریخ پخش سریال برلین، اسپین‌آف خانه کاغذی

نتفلیکس تاریخ پخش سریال برلین، شخصیتی محبوب و کاریزماتیک در سریال خانه کاغذی را با انتشار تریلری رسما اعلام کرد.

بالاخره انتظارها به پایان رسید و سرانجام نتفلیکس تاریخ انتشار سریال Berlin را اعلام کرد. این سریال که اسپین اف سریال پرطرفدار La Casa de Papel (که نتفلیکس با عنوان Money Heist پخش کرده بود) است، با تمرکز روی شخصیت محبوب برلین با بازی پدرو آلونسو، روایتگر ماجراهای زندگی این فرد جذاب و مرموز است. نتفلیکس تاریخ انتشار سریال Berlin را ۲۹ دسامبر ۲۰۲۳ (۸ دی ۱۴۰۲) اعلام کرده است.

سریال اسپین‌آف برلین شبکه نتفلیکس

سریال اسپین آف خانه کاغذی (Money Heist) روی شخصیت برلین با نام واقعی آندرس دی فونولوسا تمرکز دارد. برلین یکی از محبوب‌ترین، جذاب‌ترین و مرموزترین شخصیت‌های سریال Money Heist بود که بدون شک پتانسیل آن را دارد تا سریالی مختص به خود را داشته باشد. او در سرقت از ضرابخانه (محل سرقت فصل ۱ و ۲ سریال خانه کاغذی) نقش رهبری تیم را بر عهده داشت و یکی از طراحان نقشه سرقت از بانک ملی اسپانیا بود.

تماشای تریلر جدید فیلم برلین از یوتیوب نتفلیکس

تریلر منتشر شده روایتگر یکی از دزدی های برلین، قبل از سریال خانه کاغذی است که با تشکیل یک تیم جدید و متفاوت انجام می‌شود. همچنین نگاهی بر زندگی هیجان‌انگیز برلین به‌عنوان دزدی ماهر را قبل از اینکه از بیماری خود مطلع شود، که برای اولین‌بار در مجموعه اصلی فاش شد، خواهد داشت. انتظار می‌رود این سریال وجه جدیدی از شخصیت محبوب طرفداران را معرفی کند و نشان دهد که او چقدر نسبت به برادر کوچک خود که با عنوان پروفسور با بازی آلوارو مورتو، در سریال خانه کاِغذی شناخته شده است، در سبک رهبری و مهارت‌های برنامه‌ریزی تفاوت دارد.

هشدار اسپویل: اگر هنوز 2 فصل اول سریال سرقت پول را تماشا نکرده‌اید، این بخش را نخوانید.

همان‌طور که همه ما به خوبی در ذهن داریم، برلین این شخصیت کاریزماتیک دوست‌داشتنی، در انتهای فصل دوم سریال خانه کاغذی کشته شد و در فصل‌های ۳، ۴ و ۵ سریال به‌صورت فلش‌بک از حضور این شخصیت در سریال لذت بردیم. «برلین می‌گوید که تنها دو چیز می‌توانند یک روز بد را به یک روز عالی تبدیل کنند: عشق و دریافت یک میلیون دلار». این چیزی است که او را در رسیدن به اهداف جاه طلبانه‌اش تمرکز، نگه می‌دارد.

بنابراین او یکی از بی‌رحمانه‌ترین دزدی‌های خود را آماده می‌کند؛ ناپدید کردن جواهراتی به ارزش ۴۴ میلیون دلار. اما او در این مسیر به کمک برخی از جنایتکاران باهوش نیاز دارد: کیلا (میشل خنر)، یک دانشمند فناوری اطلاعات حرفه‌ای، دیمیان (تریستان اولائو)، یک استاد دانشگاه و دوست نزدیک برلین، کامرون (بگونیا وارگاس)، فردی غیرپیش‌بینانه که زندگی را در لبه خطر تجربه می‌کند؛ روی (خولیو پنیا)، یک قفل‌ساز و دستیار وفادار برلین و بروس (خوئل سانچز )، که در زمینه ابزار‌ها و اسلحه‌ها ماهر است.

برنامه‌ریزی برلین برای سرقتی بزرگ در اسپین-آف سریال Money Heist

فصل اول سریال Berlin شامل ۸ قسمت خواهد بود و الکس پینا، خالق سریال سرقت پول به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این سریال بازگشته است. همچنین نویسندگی‌ این سریال را پینا، لوباتو، دیوید آلیوا و دیوید بروکال انجام می‌دهند. آلبرت پینتو، بروکال و جفری کوپر هم از کارگردانان اولین فصل سریال برلین خواهند بود.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده