نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۴۳

گودزیلا در حال استفاده از نفس اتمی مرگبارش در تصویر جدید فیلم Godzilla Minus One

تصویر جدیدی از فیلم Godzilla Minus One منتشر شده است که در آن گودزیلا در حال استفاده از نفس اتمی معروف خود است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدیدی از فیلم ژاپنی جدید گودزیلا منتشر شده است. توهو به‌تازگی تصویر تبلیغاتی جدیدی از فیلم Godzilla Minus One را منتشر کرده است که در آن شاهد گودزیلا هستیم که در تلاش است تا از نفس اتمی و مرگبار خود استفاده کند و شاهد آبی شدن قسمت دم او هستیم. در نمایش‌های فیلم گودزیلا منهای یک شاهد استفاده از نفس اتمی این کایجو تنها در یک صحنه بودیم و همین موضوع باعث ایجاد سوالاتی شده بود که این تصویر می‌تواند به ابهامات طرفداران پاسخ دهد:

گودزیلا در حال استفاده از نفس اتمی خود در فیلم Godzilla Minus One

وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Godzilla Minus One بر عهده تاکاشی یامازاکی بوده است که پیش این روی جلوه‌های ویژه فیلم Shin Godzilla کار کرده بود و روی جلوه‌های ویژه فیلم جدید گودزیلا نیز کار کرده است. ریونوسوکه کامیکی، مینامی هامابه، یوکی یامادا، هیده‌تاکا یوشیئوکا، ساکورا آندو، ساساکی کورانوسوکه و مونتاکا آئوکی از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Godzilla Minus One حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. گودزیلا منهای یک ۳۷امین فیلم از مجموعه گودزیلا و ۳۳امین فیلم گودزیلایی شرکت توهو محسوب می‌شود.

فیلم Godzilla Minus One در تاریخ ۳ نوامبر (۱۲ آبان) در ژاپن اکران خواهد شد که ۶۹ سال پس از اکران فیلم Gojira که با نام Godzilla هم شناخته می‌شود در کشور ژاپن در سال ۱۹۵۴ است. این فیلم، اولین فیلم دنیای گودزیلا است که روی پرده‌های سینما رفته بود. همچنین فیلم گودزیلا جدید در تاریخ ۱ دسامبر (۱۰ آذر) در آمریکای شمالی و دیگر کشورهای جهان روی پرده‌های سینما خواهد رفت.

فیلم Godzilla x Kong: The New Empire به کارگردانی آدام وینگارد، فیلم بعدی دنیای مانسترورس و نسخه آمریکایی گودزیلا در تاریخ ۱۲ آوریل ۲۰۲۴ ( ۲۴ فروردین ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما خواهد رفت. برایان تایری هنری، کیلی هاتل، ربکا هال، دن استیونز، فالا چن، الکس فرنس و ریچل هاوس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Godzilla x Kong: The New Empire حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

پیش از آن هم می‌توانید منتظر شروع پخش سریال گودزیلا شبکه اپل باشید. پخش سریال Monarch: Legacy of Monsters با انتشار همزمان ۲ قسمت اول از تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۲۳ (۲۶ آبان ۱۴۰۲) از شبکه اپل تی وی پلاس آغاز خواهد شد.


منبع Sffgazette
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده