نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۲۲

جان کارپنتر: بازسازی فیلم Christine احتمالا بهتر از نسخه اورجینال خواهد شد

جان کارپنتر، کارگردان نسخه اورجینال فیلم Christine اعتقاد دارد که بازسازی این فیلم ترسناک به کارگردانی برایان فولر از نسخه او احتمالا بهتر خواهد شد.

برایان فولر، سازنده سریال Hannibal و سریال American Gods در حال کارگردانی بازسازی فیلم Christine است. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کارگردان نسخه اصلی این فیلم ترسناک به این بازسازی واکنش نشان داده است. جان کارپنتر، کارگردان نسخه اصلی فیلم کریستین در مصاحبه اخیرش به ساخت بازسازی فیلم کریستین که درواقع اقتباسی از رمان استفن کینگ است، واکنش نشان داده است.

جان کارپنتر گفت که بازسازی فیلم Christine که توسط برایان فولر کارگردانی خواهد شد، احتمالا از نسخه اصلی فیلم که توسط او کارگردانی شده بود، فیلم بهتری خواهد شد. کیث گوردن، بازیگر نقش اصلی نسخه اورجینال فیلم Christine نیز در این مصاحبه حضور داشت و نسبت به این بازسازی نظر خود را به اشتراک گذاشته است. او با ساخت بازسازی براساس این فیلم موافق است، اما اعتقاد دارد که نمی‌توان بازسازی هر فیلمی را تولید و اکران کرد. گوردون ضمن ستایش برایان فولر، گفت:

برایان فولر در مقام کارگردانی بازسازی فیلم Christine

«فکر می‌کنم او فردی واقعا با استعداد، مناسب و خوبی برای انجام این کار است. منظورم این است که احساس منفی در مورد آثاری که توسط گروهی بازسازی می‌شوند به‌خصوص اثری که بعد ۴۰ سال قرار است بازسازی شود، ندارم. کریستین را می‌توان به شکلی متفاوت روایت کرد به شکلی که توهینی به نسخه اصلی آن نباشد. فهرست بسیار کوتاهی از آثار کلاسیک وجود دارند که هنوز دست نخورده‌ هستند و نباید هرگز آن‌ها بازسازی شوند. فیلم‌هایی که پیش‌گام یا ساختار شکن بودن یا خاص بودنشان باعث تبدیل شدن آن‌ها به آثار ویژه و خاص شده‌اند. من هرگز نمی‌خواهم بازسازی Citizen Kane یا 2001 یا Raging Bull را ببینم و احتمالا بهتر است هرگز هم ساخته نشوند.»

فیلم Christine داستان نوجوانی خجالتی را روایت می‌کند که پس از خرید یک خودروی پلیموث فیوری مدل ۵۸ به قصد تعمیر از لاک خود بیرون می‌آید. این ماشین که مطابق انتظار رفتار نمی‌کند و گذشته‌ای مرگبار دارد، به ترسناک‌ترین حالت ممکن شروع به تغییر زندگی نوجوان قصه و تمام اطرافیانش می‌کند.


منبع CBR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده