// شنبه, ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۴

تریلر نهایی فیلم مهیج و علمی‌ تخیلی The Creator منتشر شد

استودیوی قرن بیستم تریلر نهایی فیلم اکشن، ماجراجویی و درام The Creator به کارگردانی گرe ادواردز را منتشر کرد.

The Creator یکی از مهم‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۲۳ است که توسط گرث ادواردز که ساخت فیلم‌هایی همچون Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان) و گودزیلا را در کارنامه خود دارد، کارگردانی شده است. کریس وایتز نیز فیلمنامه این فیلم را نوشته است. بازیگرانی مانند جان دیوید واشنگتن، جما چان، کن واتانابه، استرجیل سیمپسون، مادلین یونا ویلز و آلیسون جنی در فیلم خالق ایفای نقش می‌کنند. به‌تازگی تریلر نهایی فیلم The Creator منتشر شده است که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید.

تماشای آخرین تریلر فیلم The Creator از یوتیوب

اولین پوستر فیلم The Creator

خلاصه ای از داستان این فیلم مهیج به شرح زیر است:

«داستان فیلم در آینده‌ای رخ می‌دهد که در آن، جنگی بین نژاد بشر و نیروهای هوش مصنوعی به وقوع می‌پیوندد. جاشوا (واشنگتن) که یک مأمور سابق نیروهای ویژه است، ناراحتِ ناپدید شدن همسرش (جما چان) است و برای پیدا کردن و کشتن خالق، هوش مصنوعی پیشرفته‌ای که سلاح مرموزی که قدرت پایان بخشیدن به جنگ میان خود و بشریت را دارد، استخدام می‌شود‌. جاشوا و تیمش با عبور از خطوط دفاعی دشمن، وارد قلمرو هوش مصنوعی می‌شوند: در آن‌جا جاشوا متوجه می‌شود که سلاح پایان دهنده دنیا، هوش مصنوعی به شکل یک بچه است.»

مشارکت گرث ادواردز و گروه بازیگران برجسته تحت رهبری جان دیوید واشنگتن، این فیلم را به‌طور قابل توجهی جذاب و دیدنی کرده است. این فیلم که به نظر می‌آید بیش از ۲۰۰ میلیون دلار هزینه داشته باشد، در واقعیت با یک بودجه تولید حدود ۸۰ میلیون دلاری ساخته شده است.

فیلم حماسی The Creator با بازی جان دیوید واشینگتن که پیش‌تر او را در فیلم Tenet دیده‌ایم قرار است ۲۹ سپتامبر (۷ مهر) روی پرده سینماها برود. این فیلم در این تاریخ با فیلم Saw X، دهمین قسمت از مجموعه ترسناک اره و انیمیشن PAW Patrol: The Mighty Movie رقابت خواهد کرد.

توزیع فیلم The Creator بر عهده استودیو قرن بیستم، زیر مجموعه شرکت دیزنی است. این فیلم احتمالاً در ماه دسامبر یا اوایل ژانویه برای پخش در پلتفرم استریمینگ هولو در دسترس قرار خواهد گرفت.


منبع darkhorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده