نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۴

انتقام گرفتن یک روح خبیث در اولین تریلر سریال Goosebumps دیزنی پلاس

اولین تریلر سریال Goosebumps منتشر شده است که در آن شاهد بازگشت به دنیای کمدی ترسناک مجموعه مورمور هستیم.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر سریال جدید مورمور منتشر شده است. دیزنی سرانجام اولین تریلر سریال Goosebumps را منتشر کرد که در آن شخصیت جاستین لانگ توسط یک روح تسخیر می‌شود و او حالا در حال ترساندن فرزندان کسانی است که سال‌ها پیش او را مورد آزار و اذیت قرار داده بودند. در طول تریلر شاهد پخش صحنه‌های ترسناک و کمدی هستیم و در ادامه می‌توانید به تماشا اولین تریلر سریال Goosebumps در یوتیوب بپردازید:

تماشا از یوتیوب

علاوه‌بر تریلر، اولین پوستر سریال Goosebumps نیز منتشر شده است که در ادامه می‌توانید شاهد این پوستر هم باشید:

اولین پوستر سریال Goosebumps

سریال Goosebumps داستان گروهی از پنج نوجوان دبیرستانی را دنبال می‌کند که نیروهای ماوراطبیعی را در شهرشان آزاد می‌کنند و باید با تمام توان و با وجود دوستی‌ها، رقابت‌ها و گذشته‌هایشان با یکدیگر، به منظور نجات شهر، با یک‌دیگرهمکاری کنند. در این مسیر، آن‌ها بسیاری از اسرار نوجوانی والدین خود را نیز کشف می‌کنند. جاستین لانگ، مایلز مکنا، ویل پرایس، آنا یی پوئیگ، زک موریس، آیسا بریونیس، ریچل هریس و راب هیوبل از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Goosebumps حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

پخش سریال Goosebumps با انتشار همزمان ۵ قسمت اول از تاریخ ۱۳ اکتبر (۲۱ مهر) از دیزنی پلاس و هولو آغاز خواهد شد. این سریال کمدی ترسناک در ۱۰ قسمت تولید شده و مابقی قسمت‌های به شکل هفتگی پخش خواهند شد. ساخت، نوشتن فیلمنامه و کارگردانی سریال Goosebumps به عهده‌ی نیک استولر و راب لترمن، کارگردان فیلم مورمور است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده