نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۸

تبدیل سریال جدید جنگ ستارگان با محوریت لندو کالریسیان به یک فیلم سینمایی

سریال Lando با بازی و به نویسندگی دونالد گلاور در دست ساخت است، اما اکنون این سریال ظاهرا به یک فیلم سینمایی تبدیل شده است.

لوکاس فیلم در حال ساخت سریالی براساس لندو کالریسیان از مجموعه Star Wars بود و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ظاهرا این برنامه با تغییراتی مواجه شده است. ماه گذشته مشخص شد دونالد گلاور و استیون گلاور قراردادی با لوکاس‌فیلم برای نوشتن فیلمنامه و ساخت سریال لندو امضا کرده‌اند. حالا استیون گلاور، برادر دونالد گلاور در برنامه اخیر پادکست Pablo Torre Finds Out گفت که آ‌ن‌ها در حال ساخت فیلمی براساس لندو کالریسیان هستند.

البته مراحل تولید و توسعه فیلم Lando مانند بسیاری دیگر از پروژه‌های هالیوود به علت اعتصاب بازیگران و نویسندگان متوقف شده است، اما تغییر برنامه ساخت یک سریال به یک فیلم می‌تواند تا حدی غیر منتظره باشد. البته در این مرحله مشخص نیست که فیلم احتمالی لندو آیا برای اکران در سالن‌های سینما ساخته خواهد شد یا فیلمی اختصاصی برای دیزنی پلاس خواهد بود. جاستین سیمین، سازنده سریال Dear White Peopl در ابتدا از دسامبر ۲۰۲۰ مسئولیت ساخت پروژه سریال Lando را بر عهده داشت.

در هر حال او از پروژه جدا شد تا برادران گلاور مسئولیت ساخت این پروژه را بر عهده بگیرند و ظاهرا در این زمان بود که این پروژه از یک سریال به یک فیلم تغییر پیدا کرده است. دونالد گلاور نقش لندو کالریسیان جوان را در فیلم Solo: A Star Wars Story بر عهده داشت که قابل انتظار است شاهد بازگشت او برای این نقش در فیلم اختصاصی آن هم باشیم. پیش از این بیلی دی ویلیامز نقش لندو کالریسیان را در فیلم The Empire Strikes Back و فیلم Return of the Jedi بازی کرده بود که شاهد بازگشت او در فیلم The Rise of Skywalker نیز بودیم. 

دونالد گلاور بیشتر برای ساخت و بازی در سریال Atlanta شناخته می‌شود که برای آن جوایز زیادی دریافت کرده است. او پیش از این از علاقه‌اش به بازگشت برای بازی در نقش لندو کالریسیان و حتی کارگردانی و ساخت فیلمی براساس دنیای جنگ ستارگان گفته بود. 


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده