نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۹

پیش‌فروش عالی فیلم کنسرت تیلور سویفت؛ بالاتر از بتمن و دکتر استرنج ۲

آمار بی‌نظیر پیش‌فروش بلیط‌های فیلم کنسرت Taylor Swift: The Eras از بلاک باسترهای پرمخاطبی مانند The Batman و Doctor Strange in the Multiverse of Madness نیز فراتر رفته است.

تعویق زمان اکران فیلم‌هایی مانند Kraven the Hunter و Dune: Part Two موجب شده تا سالن‌های سینما چند ماه بی‌سروصدا را در پیش داشته باشند. دراین‌میان، امیدها به The Marvels است تا ببینیم آیا امکان رسیدن به سطح درآمد Captain Marvel خواهد داشت یا خیر. اما برای پر کردن این خلأ، اکران یک فیلم ویژه از آخرین تور کنسرت‌های تیلور سوئیفت، سوپراستار پرطرفدار موسیقی پاپ را داریم که تحت عنوان Taylor Swift: The Eras Tour در تاریخ ۱۳ اکتبر ۲۰۲۳ (۲۱ مهر ۱۴۰۲) روی پرده سینماها خواهد رفت. پیش‌فروش بلیط‌های این فیلم بسیار فراتر از انتظارات رفته تا رکورد چند بلاک باستر سینمایی را پشت سر بگذارد.

براساس گزارش نشریه ددلاین، آمار پیش‌فروش بلیط‌های این فیلم هم‌اکنون از ۶۵ میلیون دلار فراتر رفته است. این آمار که بالاتر از پیش‌فروش ۴۲ میلیون دلاری The Batman و ۶۰ میلیون دلاری Doctor Strange in the Multiverse of Madness است، محبوبیت تیلور را هم‌رده‌ی ابرقهرمانان پرطرفدار سینما قرار می‌دهد.

درحال حاضر هنوز رکورد در اختیار Spider-Man: No Way Home با ۱۲۰ میلیون دلار در فاز پیش‌فروش است، اما برخی معتقدند که برنده جایزه گرمی می‌تواند طی ماه آینده مرد عنکبوتی را هم پشت سر بگذارد. Taylor Swift: The Eras Tour در ۲۴ ساعت اولیه آغاز پیش‌فروش بلیط‌ها یک رکورد جدید را از خود به جا گذاشته و با ۲۶ میلیون دلار به‌راحتی از رکورد ۱۶.۹ میلیون دلاری No Way Home عبور کرد.

تیلور سوئیفت در فرش قرمز گرمی

اینسایدرها پیش‌بینی می‌کنند که آخرهفته افتتاحیه این فیلم رکوردی فراتر از ۱۰۰ میلیون دلار را به ثبت برساند و در سطح فیلم‌هایی مانند Barbie و Guardians of the Galaxy Vol.3 ظاهر شود. بسیاری از استودیوهای فیلم سازی سعی کردند تا مشابه وضعیتی که با بلاک باسترهای مارول شاهد آن بودیم، زمانبندی اکران آثار خود را از بازه‌ی پخش Taylor Swift: The Eras tour فاصله بدهند؛ تا تحت تأثیر تسلط و فراگیری آن در گیشه فروش قرار نگیرند.

درحال حاضر برنامه‌ریزی به این نحو انجام شده که اکران Taylor Swift: The Eras tour از ۳۱ اکتبر برای رویداد هالووین کلید بخورد و طی چهار آخرهفته‌ی پیاپی پخش شود. هنوز صحبتی در خصوص انتشار این فیلم در سایر کشورهای جهان مطرح نشده، اما انتظار می‌رود که در دیگر نقاط جهان هم شاهد شکست رکوردهای دیگری از جدیدترین فیلم اجرای زنده این هنرمند محبوب در تور «ادوار» باشیم.

تیلور سوئیفت آماده‌ی شروع تور جهانی خود در سال ۲۰۲۴ می‌شود. احتمالا برنامه‌ریزی شده تا ورژن دیگری از این کنسرت‌ها که سال آینده در اروپا برگزار خواهد شد هم ضبط شود.


منبع comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده