نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۴۰

تمدید سریال One Piece برای فصل دوم توسط نتفلیکس

نتفلیکس با انتشار ویدیو و پیامی از ائیچیرو اودا، خالق وان پیس از تمدید سریال One Piece برای فصل دوم خبر داد.

سریال One Piece برخلاف انتظار تبدیل به یک غافلگیری بزرگ برای طرفداران وان پیس شد و این سریال لایو اکشن اکنون یکی از محبوب‌ترین سریال‌های نتفلیکس است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، داستان مانکی دی لوفی و گروهش ادامه خواهد داشت. نتفلیکس رسما اعلام کرد که سریال One Piece برای فصل دوم تمدید شده است و این خبر را با انتشار یک ویدیو اعلام کرد. پیش از این استودیو Tomorrow Studios از آماده بودن فیلمنامه‌های فصل دوم سریال وان پیس خبر داده بود.

در این ویدیو ائیچیرو اودا، خالق وان پیس از تمام کسانی که سریال را تماشا کرده‌اند تشکر کرد و گفت که او با استودیو Tomorrow Studios و نتفلیکس برای ساخت این سریال لایو اکشن همکاری می‌کند و گفت که طرفداران باید کمی بیشتر برای فصل دوم سریال One Piece صبر کنند تا نوشتن فیلمنامه‌های فصل دوم تکمیل شود. او همچنین تایید کرد که در فصل دوم سریال وان پیس باید منتظر حضور شخصیت تونی تونی چوپر که یک دکتر است و پیوستن او به تیم مانکی دی لوفی باشیم:

دانلود از آپارات 

ایناکی گودوی در نقش لوفی، مکنیو در نقش زورو، امیلی راد در نقش نامی، جیکوب رومرو گیبسون در نقش اوسوپ، تاز اسکایلر در نقش سانجی، مورگان دیویس، ایلیا ایزورلیس پائولینو، آیدان اسکات، جف وارد، کریگ فایربراس، مک‌کینلی بلچر سوم، پیتر گادیوت، لن بری سیمونز، لانگلی کرک‌وود و وینسنت رگان، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال One Piece حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

استیون مائدا، نویسنده و تهیه‌کننده آثاری چون سریال Lost، سریال C.S.I. Miami و سریال The X-Files، به‌همراه مت اوونز، نویسنده‌ی سریال Luke Cage به‌عنوان شورانر در سریال One Piece حضور دارند. فصل اول این سریال لایو اکشن در ۸ قسمت تولید و از شبکه نتفلیکس پخش شده است و سریال وان پیش هم‌اکنون پر بیننده‌ترین سریال نتفلیکس در سراسر جهان محسوب می‌شود که در هفته اول پخش در ۸۴ کشور پر بیننده‌ترین سریال این سرویس استریم بوده است.

مجموعه One Piece داستان یک گروه دزد دریایی به فرماندهی مانکی دی لوفی را دنبال می‌کند که به‌دنبال بزرگ‌ترین گنج دنیا می‌گردند که وان پیس نام دارد؛ تا لوفی به پادشاه دزدان دریایی تبدیل شود. در مانگا و انیمه One Piece ماجراجویی لوفی به سرتاسر جهان را می‌بینیم و او با شخصیت‌های جالب، دولت‌های فاسد، بانتی هانترها و غیره مواجه می‌شود. ائیچیرو اودا خالق مجموعه وان پیس است و تاکنون ۱۰۶ جلد از این مانگا نوشته و منتشر شده است.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده