نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۹

نبرد فرانکی برای فرار از هتل در کلیپ سریال The Continental، اسپین-آف جان ویک

شبکه پیکاک ویدیو جدیدی از سریال پیش‌درآمد The Continental را پخش کرد که فرانکی را مشغول مبارزه حین فرار از هتل کانتیننتال نشان می‌دهد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که کلیپ جدیدی از سریال The Continental (کانتیننتال) شبکه‌های استارز و پیکاک پخش شده است. این ویدیو نخستین سکانس مبارزه اپیزود اول اسپین-آف فیلم‌های John Wick (جان ویک) را به نمایش می‌گذارد که زمان زیادی تا پخش آن باقی نمانده است. این کلیپ فرانکی با بازی بن رابسون را نشان می‌دهد که حین سرقت از خزانه هتل کانتیننتال گیر می‌افتد و با مبارزه راه خود به بیرون را باز می‌کند.

دانلود ویدیو از آپارات

در این پیش‌درآمد وینستون اسکات جوان به‌خاطر سرقت برادرش از افراد قدرتمند کانتیننتال در موقعیتی مرگبار قرار می‌گیرد. سریال The Continental: From the World of John Wick (کانتیننتال: از دنیای جان ویک) به‌عنوان یک رویداد ۳ قسمتی توصیف می‌شود. نخستین قسمت این سریال در تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ (۲۲ سپتامبر ۲۰۲۳)، اپیزود دوم در تاریخ ۷ مهر ۱۴۰۲ (۲۹ سپتامبر ۲۰۲۳) و قسمت پایانی در تاریخ ۱۴ مهر ۱۴۰۲ (۶ اکتبر ۲۰۲۳) پخش می‌شود.

در خلاصه داستان سریال The Continental: From the World of John Wick آمده است: «این نمایش ۳ قسمتی به سرآغاز داستان وینستون اسکات جوان می‌پردازد. این کاراکتر به دنیایی کشانده می‌شود که به خیال خود آن را پشت سر گذاشته است و برای به‌دست گرفتن کنترل هتل کانتیننتال از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند. این نمایش دورنمایی از شهر نیویورک در دهه‌ی ۱۹۷۰ را تصویر می‌کند و وینستون را در مقام هتل‌داری جویای نام نشان می‌دهد».

مل گیبسون، میشل پرادا، بن رابسون، هوبرت پوینت دو ژور، نونگ کیت، جسیکا آلن، آیومید آدگان، جرمی باب و پیتر گرین درکنار کولین وودل در سریال The Continental نقش‌آفرینی کردند. گرگ کولیج، کرک وارد، شاون سیمونز، دریک کولستاد، چاد استاهلسکی، باسیل ایوانیک، اریکا لی، دیوید لیچ، پل ورنیک و رت ریس به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی سریال کانتیننتال فعالیت می‌کنند. آلبرت هیوز و شارلوت برندستروم کارگردانی این سریال را برعهده داشتند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده