نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۳۸

مواجه شدن آکوامن با تهدید قدیمی در اولین تریلر فیلم Aquaman 2

برادران وارنر اولین تریلر فیلم Aquaman and the Lost Kingdom را منتشر کرده است که در آن آکوامن باید با بلک مانتا نبرد سختی را انجام دهد.

دوشنبه این هفته بود که برادران وارنر اولین تیزر تریلر فیلم Aquaman and the Lost Kingdom را منتشر و اعلام کرد که تریلر رسمی این فیلم روز پنج‌شنبه منتشر خواهد شد. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر رسمی فیلم Aquaman 2 منتشر شده است. در اولین تریلر رسمی فیلم Aquaman and the Lost Kingdom شاهد زندگی دوگانه آکوامن پس از چهار سال از اتفاقات قسمت اول هستیم که در یک بخش از زندگی، او پادشاه آتلانتیس و نگهبان دریاها و اقیانوس‌ها است.

اما در زندگی دوم آکوامن حالا تبدیل به مرد خانواده شده و در حال بزرگ کردن فرزند خود در فانوس دریایی پدرش است. اما در ادامه شاهد بازگشت بلک مانتا هستیم که حالا تبدیل به تهدید بسیار خطرناکی شده است و آکوامن برای توقف او باید با اوشن مستر، برادر ناتنی خود همکاری کند. دنباله فیلم Aquaman قرار است آخرین فیلم دنیای DCEU باشد و در ادامه می‌توانید اولین تریلر فیلم Aquaman 2 را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علامه‌بر تریلر، برادران وارنر اولین پوستر رسمی فیلم Aquaman and the Lost Kingdom را نیز منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید:

اولین پوستر فیلم Aquaman and the Lost Kingdom

جیسون موموآ، امبر هرد، پاتریک ویلسون، نیکول کیدمن، یحیی عبدل متین دوم، تمورا موریسون، ویلم دفو، دولف لاندگرن، پیلو اسبک، رندل پارک، وینسنت رگان و ایندیا مور از جلمه بازیگرانی هستند که در فیلم Aquaman and the Lost Kingdom حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جیمز وان وظیفه کارگردانی فیلم Aquaman and the Lost Kingdom را براساس فیلمنامه‌ای از دیوید لزلی جانسون، نویسنده فیلمنامه قسمت اول بر عهده دارد.

فیلم Aquaman and the Lost Kingdom قرار است در تاریخ ۲۰ دسامبر (۲۹ آذر) روی پرده‌های سینما برود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده