نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۴۹

اطلاعات جدید از وضعیت فیلم جنگ ستارگان کارگردان Stranger Things و Deadpool 3

شان لوی، کارگردان یکی از فیلم‌های آینده دنیای جنگ ستارگان به‌تازگی در مورد وضعیت فیلم Star Wars خود صحبت کرده است.

شان لوی، کارگردان فیلم Free Guy و چند قسمت سریال Stranger Things در حال مذاکره با لوکاس فیلم برای کارگردان فیلم جدید جنگ ستارگان است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از وضعیت این فیلم منتشر شده است. شان لوی در مصاحبه با کولایدر تایید کرد که کار روی فیلمنامه این فیلم علمی تخیلی پیش از شروع اعتصاب نویسندگان هالیوود در اردیبهشت امسال آغاز شده بود و سپس اعتصاب بازیگران آغاز شد و حالا فیلم جدید جنگ ستارگان به کارگردانی شان لوی تا اطلاع ثانوی متوقف شده است.

لوی گفت که آن‌ها پس از پایان اعتصابات دوباره به این پروژه باز خواهند گشت، اما مانند دیگر پروژه‌ها، آن‌ها نیز به این اعتصاب گسترده پیوسته‌اند و مراحل نوشتن فیلمنامه و توسعه این فیلم کاملا متوقف شده است. این موضوع در مورد سریال Real Steel که برای دیزنی پلاس در دست ساخت است نیز صدق می‌کند. لوی گفت: «من هم مثل تمام کسانی که عاشق Real Steel هستند شدیدا می‌خواهم این کار را انجام دهم، اما فعلا تولید این پروژه متوقف شده است.»

شان لوی نشسته در حال صحبت کردن

در حال حاضر اطلاعات زیادی از این فیلم از دنیای جنگ ستارگان در دسترس نیست اما لوی پیش از این گفته بود که برای او احساسی مثل یک بلیط طلایی به کهکشانی بسیار دوردست بوده است. شان لوی در حال حاضر وظیفه کارگردانی فیلم Deadpool 3 را بر عهده دارد که طبق گفته او، بخش زیادی از فیلمبرداری فیلم انجام شده است. او همچنین برای کارگردانی چند قسمت از فصل پنجم و پایانی سریال Stranger Things باز خواهد گشت.

همچنین شایعاتی مبنی‌بر احتمال کارگردانی فیلم Avengers: Secret Wars توسط شان لوی هم شنیده می‌شود که او جواب خیلی روشن و شفافی به این شایعات نداده است. فیلم جنگ ستارگان لوی یکی از چندین فیلم آینده دنیای جنگ ستارگان است که دیگر پروژه‌ها می‌توان به پروژه‌ای با محوریت بازگشت ری با بازی دیزی ریدلی، فیلمی به کارگردانی دیو فیلونی، فیلمی به کارگردانی جیمز منگولد و یک فیلم دیگر به کارگردانی تایکا وایتیتی اشاره کرد. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده