نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۴۵

رویارویی لئوناردو دیکاپریو با رابرت دنیرو در تریلر جدید فیلم Killers of the Flower Moon

تریلر جدیدی از فیلم Killers of the Flower Moon منتشر شده است که در آن شاهد تصاویر زیادی از اتفاقات جدیدترین فیلم مارتین اسکورسیزی هستیم.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر دیگری از فیلم قاتلان ماه کامل منتشر شده است. در جدیدترین تریلر فیلم Killers of the Flower Moon شاهد تصاویر بیشتری از داستان و اتفاقات این فیلم هستیم که در آن شخصیت لئوناردو دیکاپریو تحت تاثیر عمو خود با بازی رابرت دنیرو با یک زن سرخپوست ازدواج می‌کند تا بتواند مالک زمین‌های آن شود و از آن نفت استخراج کنند. سپس یک قتل رخ می‌دهد که باعث باز شدن پای FBI به این منطقه می‌شود و در طول آن دیکاپریو باید بین عمو خود و همسرش یک طرف را انتخاب کند. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

 دانلود از آپارات | تماشا از یوتیوب

فیلم Killers of the Flower Moon براساس کتابی به‌همین نام اثر دیوید گرن ساخته می‌شود که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد، اما فیلمنامه فیلم نسبت به منبع اقتباسش با تغییراتی از جمله نقش لئوناردو دی‌کاپریو مواجه شده است. اتفاقات این فیلم در دهه ۲۰ میلادی در اکلاهما جریان خواهد داشت. اریک راث، نویسنده فیلم‌هایی چون فیلم Forrest Gump و فیلم The Curious Case of Benjamin Button، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم قاتلان ماه کامل به‌همراه اسکورسیزی را بر عهده داشته است.

لئوناردو دی کاپریو، رابرت دنیرو، جسی پلمونز، لیلی گلداستون، ویلیام بلو، لوئیس کانسلمی، جیسون ایسبل، استرگیل سیمپسون، تانتو کاردینال، کارا جید مایرز، جانا کالینز، جیلیان دیون، تاتانکا مینز، مایکل ابوت جونیور، پت هیلی، اسکات شپرد و گری باسارابا، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Killers of the Flower Moon حضور دارند. مارتین اسکورسیزی وظیفه کارگردانی فیلم Killers of the Flower Moon را بر عهده دارد.

فیلم Killers of the Flower Moon برای اکران در تاریخ ۲۰ اکتبر (۲۸ مهر) برنامه‌ریزی شده است و این فیلم در زمان نامشخصی از اپل تی‌وی پلاس پخش خواهد شد. فیلم Killers of the Flower Moon برای اولین‌بار در جشنواره فیلم کن و در بخش خارج از مسابقه نمایش داده شد که توانست با تحسین منتقدان مواجه شود.  از این فیلم به‌عنوان یکی از شانس‌های اصلی اسکار امسال یاد می‌شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده