// سه شنبه, ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۶

نمایش جیگسا در تیزر جدید فیلم Saw X

از آخرین باری که جان کرامر، قاتل سریالی اره را در فیلم Jigsaw دیدیم، ۶ سال می‌گذرد. مرد پشت بیلی پاپت با تیزر جدید فیلم Saw X به صحنه نمایش بازمی‌گردد.

فیلم جدید اره که درواقع دنباله‌ای بر وقایع اره ۱ در سال ۲۰۰۴ و اره ۲ در سال ۲۰۰۵ است، جان کرامر را نشان می‌دهد که زنده است. فیلم جدید اره، دهمین قسمت از مجموعه جیمز وان و لی وانل است و قاتل اصلی جیگساو را نشان می‌دهد که تله‌های مرگبارش را چالش‌برانگیزتر و هیجان‌انگیزتر از قبل می‌کند.

توبین بل در نقش جان کرامر در فیلم Saw X

در تیزری جدیدی که امروز منتشر شده می‌توانید چالش او در بازی کلاسیک بچه‌ها را ببینید. استودیو لاینزگیت طی بیانیه‌ای اعلام کرده است:« بازگشت توبین بل به این مجموعه به لاینزگیت و توییستد پیکچرز کمک می‌کند تا به هدفش برسد و هرآنچه طرفداران این مجموعه دوست دارند را به تصویر بکشد درحالی‌که آن‌ها را مشغول حدس زدن درباره تمامی تله‌ها و معماهای جدیدی برای حل کردن، می‌کند.»

کارگردانی این فیلم را کوین گرویترت به‌ عهده دارد که سکان‌دار Saw VI و Saw 3D بوده و شاهد بازگشت آماندا یانگ و سینوو ماکودی لوند، استیون برند، مایکل بیچ و رناتا واکا به این فیلم هستیم.

در خلاصه رسمی فیلم آمده است:‌«جان کرامر برمی‌گردد و ترسناک‌ترین سری مجموعه اره روایتی از داستان ناگفته بازی شخصی جیگسا است. این فیلم وقایع بین اره یک و دو را نشان می‌دهد که جان درمانده از همه جا به مکزیک می‌رود تا دوره درمانی آزمایشی را برای درمان سرطانش طی کند اما متوجه می‌شود که تمامی این پروسه یک کلاه‌برداری بوده و این مسئله خشم وی را برمی‌انگیزد. جان با هدف جدیدی که پیدا می‌کند به سر کار برمی‌گردد و تله‌های مرگباری طراحی می‌کند.»

فیلم Saw 10 (اره ۱۰)، یکی از موردانتظارترین فیلم های سال ۲۰۲۳ میلادی

همچنین مارک بورگ و اورن کولس ( تهیه‌کنندگان مجموعه اره) درباره فیلم اینگونه گفته‌اند: «ما به خواسته طرفدارانمان گوش کردیم و در حال ساخت فیلمی هستیم که طرفدارن اره و همچنین طرفداران ژانر وحشت عاشقش شوند.»

فیلم Saw X در تاریخ ۲۹ سپتامبر (۷ مهر) اکران می‌شود.

در ادامه می‌توانید به مشاهده تیزر جدید منتشر شده از فیلم جدید مجموعه اره بپردازید.

دانلود از آپارات


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده