نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۹

عملکرد درخشان فیلم The Little Mermaid در دیزنی پلاس

دیزنی اعلام کرد که فیلم The Little Mermaid موفق شده است رکورد بزرگ‌ترین افتتاحیه یک فیلم روی شبکه دیزنی پلاس در سال ۲۰۲۳ را بشکند.

چهارشنبه هفته گذشته سرانجام فیلم The Little Mermaid در دسترس کاربران دیزنی پلاس قرار گرفت و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعاتی از عملکرد این فیلم لایو اکشن منتشر شده است. دیزنی اعلام کرد که فیلم پری دریایی کوچولو توانسته در ۵ روز اول پخشش از دیزنی پلاس توسط ۱۶ میلیون بار در سرار جهان تماشا شده است. این آمار براساس سیستم جدید دیزنی جمع‌آوری شده که اخیرا برای دو قسمت اول سریال Ahsoka با بیش از ۱۴ میلیون تماشا هم انجام شده بود و این آمار براساس میزان تعداد تماشا و بازدید جمع‌آوری می‌شود.

همچنین نتفلیکس از این سیستم برای محاسبه آمار ۱۰ سریال‌ برتر هفتگی خود استفاده می‌کند. فیلم The Little Mermaid موفق شده بود بیش از ۵۶۹.۵ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند که این فروش شامل بیش از ۲۹۸.۱ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۲۷۱.۳ میلیون دلار در گیشه بین‌المللی می‌شود. فیلم پری دریایی کوچولو همچنین بهترین افتتاحیه یک فیلم دیزنی پلاس از زمان پخش فیلم Hocus Pocus 2 با ۲۶ میلیون تماشا در سال گذشته را ثبت کرده است.

لازم به توضیح است که دنباله فیلم Hocus Pocus تنها برای دیزنی پلاس پخش شده بود که براساس سه روز اول پخش این فیلم منتشر شده بود. هلی بیلی در نقش اریل، جونا-هاور کینگ در نقش شاهزاده اریک، ملیسا مک کارتی در نقش اورسولا، خاویر باردم در نقش شاه ترایتن، آوکافینا برای صداپیشگی شخصیت اسکاتل، جیکوب ترمبلی برای صداپیشگی شخصیت فلاندر و داوید دیگز برای صداپیشگی سباستین، از جمله بازیگرانی هستند که قرار است در فیلم The Little Mermaid حضور داشته باشند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 راب مارشال، کارگردان فیلم Mary Poppins Returns وظیفه کارگردانی فیلم لایو اکشن پری دریایی کوچولو براساس فیلمنامه‌ای از دیوید مگی را بر عهده داشته است. آلن منکن و لین-منوئل میرندا وظیفه ساخت موسیقی متن و آهنگ‌های این فیلم لایو اکشن و موزیکال را بر عهده داشته‌اند.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده