// دوشنبه, ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۷

فیلمبرداری فیلم Beetlejuice 2 تقریباً قبل از اعتصاب بازیگران تمام شده بود

تولید فیلم کمدی فانتزی Beetlejuice 2 به کارگردانی تیم برتون تقریباً تمام شده بود تا اینکه اعتصاب اتحادیه نویسندگان فیلم و اتحادیه بازیگران صنعت سینما آغاز شد.

تیم برتون، کارگردان فیلم Beetlejuice 2، در گفت‌و‌گو با روزنامه Independent اعلام کرد که فیلم Beetlejuice 2 که در حال حاضر برنامه‌ریزی شده بود در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۲۴ (۱۶ شهریور ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما برود، کم‌تر از دو روز از فیلم‌برداری آن باقی مانده بود که اعتصاب اتحادیه‌های نمایندگان بازیگران (SAG-AFTRA) رسما آغاز و باعث تعطیلی تولید فیلم در بریتانیا شد.

Beetlejuice

برتون اضافه کرد: «من از آنچه کسب کردیم احساس قدردانی می‌کنم. به حقیقت اعتقاد دارم که تنها یک روز و نیم فیلم‌برداری باقی مانده بود. ما می‌دانیم چه کاری باید انجام دهیم. تقریباً ۹۹ درصد کار تمام شده است .»

اتحادیه بازیگران صنعت سینما، تلویزیون و رادیو (SAG-AFTRA) به‌صورت رسمی در تاریخ ۱۴ ژوئیه ۲۰۲۳ (۲۳ تیر ۱۴۰۲) به اعتصاب رفتند، درحالی‌که اتحادیه نویسندگان آمریکا (Writers Guild of America) از تاریخ ۲ می ۲۰۲۳ ( ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲) به اعتصاب پیوسته بودند. به‌دلیل این اعتصاب‌ها، تعداد زیادی از تولیدات هالیوود به‌طور موقت متوقف شده‌اند، زیرا نویسندگان و بازیگران به‌دنبال اصلاحاتی از جمله دستمزد بهتر، درآمدهای بازیگران مبتنی بر تعداد بینندگان در پلتفرم‌های استریمینگ و حفاظت در مقابل هوش مصنوعی هستند.

برتون و برادران وارنر به مدت طولانی در مورد ساخت دنباله‌ای برای کمدی ترسناک Beetlejuice که در سال ۱۹۸۸ با بازی مایکل کیتون و وینونا رایدر به روی پرده سنما‌ها آمده بود، صحبت می‌کردند، اما تولید این پروژه تا سال ۲۰۲۲ به‌صورت جدی آغاز نشد. در حال حاضر اطلاعات کمی درباره داستان فیلم موجود است؛ بااین‌حال، پیش‌تر اعلام شده بود که مایکل کیتون و وینونا رایدر برای نقش‌آفرینی دوباره در فیلم Beetlejuice 2 باز خواهند گشت و تیم برتون مانند قسمت اول وظیفه کارگردانی این قسمت را نیز بر عهده خواهد داشت.

لبخند تیم برتون، کارگردان بزرگ سینما با موهای ژولیده و عینک بزرگ

جنا اورتگا، بازیگر نقش ونزدی آدامز در سریال Wednesday نیز به جمع بازیگران فیلم Beetlejuice 2 اضافه شده است. همچنین آلفرد گوف و مایلز میلار آخرین نسخه فیلمنامه فیلم Beetlejuice 2 را نوشته‌اند. همچنین برتون گفت: «از ساختن فیلم Beetlejuice 2 واقعاً لذت بردم. سعی کردم همه چیز را از بین ببرم و به اصول اصلی کار با افراد خوب و بازیگران و عروسک‌ها بازگردم. این مثل بازگشت به حرفه‌ای که واقعا از انجام آن لذت می برم یعنی فیلم‌برداری بود.»

برادران وارنر اعلام کرد که دنباله فیلم Beetlejuice در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۲۴ (۱۶ شهریور ۱۴۰۳) در ایالات متحده روی پرده‌های سینما خواهد رفت.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده