نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۱۰

انتشار اولین تیزر فیلم Aquaman 2 دی سی | تریلر رسمی به‌زودی

سرانجام اولین تیزر تریلر فیلم Aquaman and the Lost Kingdom منتشر شد که درنهایت تاریخ پخش تریلر رسمی این فیلم مشخص و اعلام شده است.

فیلم Aquaman and the Lost Kingdom قرار است آخرین فیلم دنیای سینمایی دی سی سابق یا DCEU باشد و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر تریلر فیلم آکوامن 2 منتشر شده است. در اولین تیزر تریلر فیلم Aquaman 2 شاهد تصاویر کوتاهی از اتفاقات این فیلم از دنیای دی سی هستیم که درکنار بازگشت آکوامن با بازی جیسون موموآ، شاهد بازگشت دیگر شخصیت‌های فیلم مثل اوشن مستر و بلک مانتا هم هستیم. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین برادران وارنر تایید کرد که اولین تریلر رسمی و کامل فیلم Aquaman and the Lost Kingdom در روز پنج‌شنبه این هفته، ۱۴ سپتامبر (۲۳ شهریور) منتشر خواهد شد. فیلم Aquaman 2 تاکنون با ۳ دوره مرحله فیلمبرداری دوباره مواجه شده است و پیش از این در هر نسخه قرار بود شاهد یک نسخه از بتمن (مایکل کیتون و بن افلک) باشیم که درنهایت هر دو نسخه از نسخه اکران فیلم آکوامن ۲ حذف شدند. 

جیسون موموآ، امبر هرد، پاتریک ویلسون، نیکول کیدمن، یحیی عبدل متین دوم، تمورا موریسون، ویلم دفو، دولف لاندگرن، پیلو اسبک، رندل پارک، وینسنت رگان و ایندیا مور از جلمه بازیگرانی هستند که در فیلم Aquaman and the Lost Kingdom حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جیمز وان وظیفه کارگردانی فیلم Aquaman and the Lost Kingdom را براساس فیلمنامه‌ای از دیوید لزلی جانسون، نویسنده فیلمنامه قسمت اول بر عهده دارد.

فیلم Aquaman and the Lost Kingdom قرار است در تاریخ ۲۰ دسامبر (۲۹ آذر) روی پرده‌های سینما برود.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده