// شنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۹

ساموئل ال جکسون در فیلم اکشن The Beast نقش رئیس جمهور آمریکا را بازی می‌کند

ساموئل ال جکسون در حال مذاکره برای بازی در نقش رئیس جمهور ایالات متحده در فیلم اکشن The Beast است.

به گزارش از رسانه ددلاین، ساموئل ال جکسون، بازیگر نقش نیک فیوری در دنیای سینمایی مارول و جوئل کینامن، بازیگر فیلم Suicide Squad (جوخه انتحاری) در حال مذاکره برای به تصویر کشیدن نقش های اصلی در فیلم بیست (The Beast) هستند. این پروژه توانست یک اجازه موقت از اتحادیه‌ی بازیگران (SAG-AFTRA) را به‌دست آورد که به آن اجازه دهد در طول اعتصاب بازیگران به پیش تولید خود ادامه دهد.

ساموئل ال جکسون در نقش رئیس جمهور آمریکا

فیلم The Beast اثری اکشن و مهیج به شمار می‌رود که در آن ساموئل ال جکسون قرار است نقش اصلی این فیلم اکشن را بازی کند. او در این فیلم نقش رئیس جمهور آمریکا را بازی می‌کند که در ماشین ریاست جمهوری خودش مورد حمله قرار خواهد گرفت. این فیلم در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو به خریداران احتمالی معرفی شده است و به‌نظر می‌رسد که استودیوها برای به‌دست آوردن آن رقابت داغی خواهند کرد.

خلاصه داستان منتشر شده این اثر سینمایی به شرح زیر است:

«زمانی‌که یک گروه از شبه نظامیان ناشناس یک کودتا علیه رئیس جمهور آمریکا (با نقش آفرینی ساموئل ال جکسون) را برنامه‌ریزی می‌کنند، این رئیس جمهور متوجه توانایی‌های تهاجمی و محرمانه بیست (همان خودروی ریاست جمهوری) می‌شود. رئیس جمهور که از همسرش جدا شده باید نحوه کنترل بیست و کنترل هیولای درون خودش را یاد بگیرد تا بتواند جان خودش و همچنین جان مأمور سرویس مخفی به نام تافت (با بازی جوئل کینامن) را نجات دهد.»

جوئل کینامن در سریال Altered Carbon

کارگردانی فیلم The Beast را جیمز مادیگان براساس فیلمنامه‌ای از عمیر علیم به عهده دارد، کسی که سابقه کار به‌عنوان دستیار کارگردان در فیلم مگ (The Meg) و فیلم تبدیل‌شوندگان: ظهور جانوران (Transformers: Rise of the Beasts) را در کارنامه خودش دارد. این فیلم به تهیه‌کنندگی کیث کجاروال، جان لوگان پیرسون و پیتر برگ همچنین با مشارکت وین مارک گادفری و نیکی کورتزه، تولید می‌شود. همچنین این فیلم توسط شرکت‌های Unified Pictures ،Fifth Season و Film 44 ساخته خواهد شد.

ساموئل ال جکسون به‌تازگی در سریال Secret Invasion شبکه دیزنی پلاس به ایفای نقش پرداخته که در این سریال نقش نیک فیوری را بازی کرده است. او دوباره در یک پروژه دیگر از استودیو مارول با نام فیلم مارول‌ها (The Marvels) که درواقع ادامه‌ای بر فیلم کاپیتان مارول (Capitan Marvel) است با بری لارسون، بازیگر کاپیتان مارول همکاری داشته است. ساموئل ال جکسون به‌زودی نیز در فیلم درس پیانو (The Piano Lesson) ساخته پلتفرم نتفلیکس حضور خواهد داشت.

فیلم‌هایی که ساموئل ال. جکسون، بازیگر سرشناس هالیوودی در آن‌ها نقش آفرینی کرده است تاکنون به فروش بیش از ۲۷ میلیارد دلار دست یافته‌اند. جکسون یکی از پرکارترین بازیگران هالیوود در ۲۰ سال گذشته بوده است و در بیش از ۱۵۲ فیلم حضور داشته است. از موفق‌ترین فیلم‌های ساموئل ال. جکسون در گیشه می‌توان به سری فیلم‌های جنگ ستارگان و اونجرز از MCU اشاره کرد. همچنین جکسون یک‌بار برای بازی در فیلم Pulp Fiction نامزد دریافت جایزه اسکار شد و در سال ۲۰۲۲ جایزه اسکار افتخاری را دریافت کرد.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده