// جمعه, ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۵

بازیگر نقش ابی در فصل دوم سریال The Last of Us انتخاب شده است

کریگ مازن در گفت‌و‌گو با روزنامه لس آنجلس تایمز اعلام کرد بازیگر شخصیت ابی در فصل دوم سریال The Last of Us انتخاب شده است.

تولید فصل دوم سریال محبوب و پر طرفدارآخرین بازمانده از ما (The Last of Us)، که درواقع اقتباسی از بازی ویدیویی با همین نام است، زمانی آغاز خواهد شد که اعتصاب‌های نویسندگان و بازیگران هالیوود به پایان برسند. در این فصل شخصیت ابی به سریال اضافه می‌شود که اتفاقاتی غیرمنتظره و تلخ را رقم خواهد زد و قطعاً بینندگان تازه وارد به دنیای The Last of Us را شوکه خواهد کرد. کریگ مازن، سازنده اصلی این سریال در گفت‌و‌گو با با روزنامه لس آنجلس تایمز اعلام کرد که بازیگر نقش ابی رسما انتخاب شده است.

پوستر سریال لایو-اکشن The Last of Us شبکه HBO

اما مازن اعلام نکرد که در فصل دوم سریال The Last of Us  چه کسی نقش ابی را ایفا می‌کند. درحالی‌که بسیاری از طرفداران براساس پست‌های رسانه‌های اجتماعی گمان می‌کنند شنون بری، بازیگری که در فیلم‌های The Wilds (وحشی ها) و Hunters (شکارچیان) حضور داشته است، این نقش را ایفا خواهد کرد.

بری در اینستاگرام نیل دراکمن، همچنین ستارگان سریال پدرو پاسکال و بلا رمزی و حساب رسمی The Last of Us را دنبال می‌کند. همچنین این بازیگر در توییتی در سال ۲۰۲۰ که پس از مدتی حذف شد، اظهار کرد: «خیلی از مردم می‌گویند که من شبیه ابی در بازی آخرین بازمانده از ما هستم و واقعاً آن‌ها درست می‌گویند». اما این شواهد به‌تنهایی این موضوع را اثبات نمی‌کند.

فصل دوم این سریال برخی از رویدادهای اصلی بازی The Last of Us Part 2 را پوشش می‌دهد، بنابراین مطمئناً ابی نیز در این فصل حضور خواهد شد. ابی یکی از شخصیت های اصلی در The Last of Us Part 2 است و باتوجه‌به اتفاقات داستان و نقشش، او به‌عنوان یک شخصیت مورد انتقاد شناخته می‌شود.

پوستر شخصیت اَبی بازی the last of us 2

بعضی از افراد گمان می‌کنند که ابی را در فصل اول این سریال دیده‌اند، اما دراکمن، سازنده و تهیه‌کننده سریال این شایعه را تکذیب کرد. قبل از شروع اعتصاب‌ها، مدیران شبکه HBO اعلام کردند که فصل دوم سریال The Last of Us در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد. اعتصاب‌های هالیوود با احتمال بسیار زیاد شروع تولید فصل دوم را به تأخیر خواهند انداخت و این ممکن است به معنای تغییر تاریخ پخش هم باشد.

همچنین مازن قبلا در مورد اعتصاب‌ها اعلام کرده بود که مطمئن است، اعتصاب‌کاران پیروز خواهند شد. او گفت: «اعتصابات به پایان خواهد رسید و به نحوی که اتحادیه نویسندگان به نتیجه مطلوب مورد نظرشان برسند، به سرانجام می‌رسد. من کاملاً از این موضوع مطمئنم. ما گزینه دیگری نداریم».

این اولین‌بار است پس از دهه ۱۹۶۰ است که اتحادیه‌های نمایندگان نویسندگان و بازیگران همزمان در اعتصاب هستند. اعتصاب اتحادیه بازیگران (SAG-AFTRA) در لندن در زمان اکران فیلم اوپنهایمر (Oppenheimer) آغاز شد و بازیگران هنگام فراخوانی اعتصاب از نمایش خارج شدند. اعتصابات انجمن نویسندگان (WGA) نیز در زمانی قبل‌تر، از ماه می (اردیبهشت ماه) آغاز شد. نویسندگان و بازیگران به‌دنبال اصلاحاتی از جمله دستمزد بهتر، درآمدهای بازیگران مبتنی بر تعداد بینندگان در پلتفرم‌های استریمینگ و حفاظت در مقابل هوش مصنوعی هستند.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده