نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۲۷

فیلمنامه‌های فصل دوم سریال One Piece آماده هستند

تهیه‌کننده سریال One Piece می‌گوید که فیلمنامه‌های فصل دوم سریال آماده هستند و تولید فصل دوم این سریال می‌تواند پس از پایان اعتصاب آغاز شود.

سریال One Piece برخلاف انتظار توانست به یک موفقیت بزرگ برای نتفلیکس تبدیل شود تا جایی‌که بسیاری این سریال را به‌عنوان اثری یاد می‌کنند که طلسم ساخت سریال لایو اکشن موفق براساس مانگا و انیمه را شکسته است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فصل دوم سریال وان پیس ممکن است سریع‌تر از انتظار تولید و پخش شود. مارتی ادلستین، مدیرعامل استودیو Tomorrow Studios، سازنده این سریال در مصاحبه با ورایتی تایید کرد که فیلمنامه‌های فصل دوم سریال One Piece آماده هستند.

آن‌ها درواقع منتظر تمدید سریال وان پیس توسط نتفلیکس هستند و همچنین یکی دیگر از مشکلات پیش‌رو، ادامه اعتصاب نویسندگان و بازیگران هالیوود است که پس از آن آن‌ها می‌تواند سریعا تولید فصل دوم سریال را آغاز کنند. بکی کلمنتس، رئیس Tomorrow Studios اضافه کرد: «خیلی واقع‌بینانه بخواهم نگاه کنم و خیلی سریع هم کار را جلو ببریم، یک سال دیگر می‌توانیم آن را آغاز کنیم و این صرفا یک تاریخ احتمالی است. بین یک سال تا ۱۸ ماه می‌توانیم برای پخش آماده شویم.»

آغاز سفر دریایی لوفی در سریال One Piece

ایناکی گودوی در نقش لوفی، مکنیو در نقش زورو، امیلی راد در نقش نامی، جیکوب رومرو گیبسون در نقش اوسوپ، تاز اسکایلر در نقش سانجی، مورگان دیویس، ایلیا ایزورلیس پائولینو، آیدان اسکات، جف وارد، کریگ فایربراس، مک‌کینلی بلچر سوم، پیتر گادیوت، لن بری سیمونز، لانگلی کرک‌وود و وینسنت رگان، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال One Piece حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

استیون مائدا، نویسنده و تهیه‌کننده آثاری چون سریال Lost، سریال C.S.I. Miami و سریال The X-Files، به‌همراه مت اوونز، نویسنده‌ی سریال Luke Cage به‌عنوان شورانر در سریال One Piece حضور دارند. فصل اول این سریال لایو اکشن در ۱۰ قسمت تولید و از شبکه نتفلیکس پخش شده است و سریال وان پیش هم‌اکنون پر بیننده‌ترین سریال نتفلیکس در سراسر جهان محسوب می‌شود که ظاهرا استقبال بسیار گسترده‌ای از آن شده است.

مجموعه One Piece داستان یک گروه دزد دریایی به فرماندهی مونکی دی لوفی را دنبال می‌کند که به‌دنبال بزرگ‌ترین گنج دنیا می‌گردند که وان پیس نام دارد؛ تا لوفی به پادشاه دزدان دریایی تبدیل شود. در مانگا و انیمه One Piece ماجراجویی لوفی به سرتاسر جهان را می‌بینیم و او با شخصیت‌های جالب، دولت‌های فاسد، بانتی هانترها و غیره مواجه می‌شود. این مجموعه از محبوبیت زیادی برخوردار است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده