نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۷

مبارزه با خون آشام‌ها در خاک فرانسه در تریلر جدید انیمیشن Castlevania: Nocturne

نتفلیکس تریلر جدید و رسمی انیمیشن Castlevania: Nocturne را منتشر کرده است که در آن شاهد تصاویر هیجان‌انگیز زیادی هستیم.

طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر تازه‌ای از انیمیشن Castlevania جدید منتشر شده است. تریلر جدید و رسمی انیمیشن Castlevania: Nocturne که نتفلیکس امروز آن را منتشر کرده، حاوی تصاویر جدید و هیجان‌انگیز زیادی است که در آن گروهی برای کمک گرفتن برای مبارزه با خون آشام‌ها در فرانسه از ریکتر بلمونت کمک می‌خواهند که گذشته تاریک و بسیار خشنی داشته است و او در ادامه تصمیم می‌گیرد مانند اجداد خود به شکار خون آشام‌ها بپردازد. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه‌‌بر تریلر، نتفلیکس پوستر جدیدی از انیمیشن Castlevania: Nocturne را نیز منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید:

پوستر جدید انیمیشن Castlevania: Nocturne

انیمیشن Castlevania: Nocturne درواقع دنباله انیمیشن Castlevania است که تمرکز آن روی ریکتر بلمونت، پسر سایفا و ترور بلمونت خواهد بود و اتفاقات آن در فرانسه و در زمان انقلاب فرانسه که مصادف با سال ۱۷۹۲ می‌شود، جریان دارد. اشراف زاده‌های ضد انقلاب در قسمتی دور افتاده از غرب فرانسه اتحادی با مسیح خون آشام برقرار می‌کنند که این خون آشام وحشتناک وعده داده است که خورشید را خواهد بلعید. حالا او به این اشراف زاده‌ها وعده لشکری از خون آشام‌ها و موجودات شبانه برای درهم شکستن انقلاب را داده است.

در این بین آنت، جادوگری از دریای کارائیب به‌دنبال ریکتر بلمونت، آخرین نواده خانواده قدیمی شکارچیان خون آشام است که رهبر مقاومت شود و جلوی خون آشام‌ها و موجودات شبانه را بگیرد. در انیمیشن Castlevania: Nocturne شاهد حضور ماریا رنارد نیز خواهیم بود که در تریلر شاهد حضورش بودیم. همچنین تیم سازنده اسپین‌آف سریال Castlevania متشکل از کوین کویلد به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی، سم دیتز به‌عنوان کارگردان و آدام دیتز به‌عنوان دستیار کارگردان تشکل شده که پیش از این بخشی از تیم تولید سریال کسلوانیا بوده‌اند.

انیمیشن Castlevania: Nocturne در تاریخ ۲۸ سپتامبر (۶ مهر) از نتفلیکس پخش خواهد شد. مانند انیمیشن کسلوانیا، استودیو پاورس‌هوس وظیفه ساخت سری جدید این انیمیشن را نیز بر عهده دارد. ادوارد بلومل در نقش ریکتر بلمونت، پیکسی دیویس در نقش ماریا رنارد، توسو امبدو، ناستاسیا کینسکی، زان مک‌کلارنون، فرانکا پوتنته و سیدنی جیمز، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن کسلوانیا جدید حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند.


منبع Animecorner
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده