نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۳۲

اکران قسمت پنجم سریال Ahsoka جنگ ستارگان در سالن‌های سینما با انتشار پوستر جدید

لوکاس فیلم اعلام کرد که قسمت پنجم سریال Ahsoka درکنار پخش از دیزنی پلاس قرار است به شکل محدود در سالن‌های سینما نمایش داده شود.

قسمت چهارم سریال Ahsoka با یک پایان شوکه کننده و غافلگیر کننده به پایان رسید و حالا طرفداران دنیای جنگ ستارگان بی‌صبرانه منتظر ادامه اتفاقات سریال و سرنوشت آسوکا تانو هستند. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما تلویزیون، سریال آسوکا قرار است روی پرده‌های سینما بیاید. لوکاس فیلم پس از پایان قسمت چهارم این سریال اعلام کرد که قسمت پنجم سریال Ahsoka قرار است به شکل محدود و در سینماهای منتخب در روز سه‌شنبه هفته آینده، ۱۲ سپتامبر (۲۱ شهریور) اکران شود.

این موضوع بخشی از برنامه Midseason Fan Celebration است که همزمان با پخش قسمت پنجم سریال آسوکا از دیزنی پلاس، طرفداران می‌توانند این قسمت را در سالن‌های سینما در آمریکا و بریتانیا هم تجربه کنند. همچنین پوستر جدیدی از سریال Ahsoka به مناسبت رسیدن سریال به نیمه آن منتشر شده است که در آن شاهد حضور شخصیت‌های اصلی داستان تا آناکین اسکای‌واکر هستیم که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید:

پوستر جدید سریال Ahsoka

روزاریو داوسن در نقش آسوکا تانو، لارس میکلسن در نقش دریاسالار بزرگ تراون، هایدن کریستنسن در نقش آناکین اسکای واکر و دارث ویدر، ناتاشا لیو بوردیزو در نقش سابین رن، مری الیزابت وینستد در نقش هرا سیندولا، جنویو اورایلی در نقش مان ماتما، ایمان اسفندی در نقش ازرا بریجر، ری استیونسون در نقش بیلان اسکول، ایوانا ساخنو در نقش شین هتی، دیوید تننت در نقش Huyang، دایان لی اینوسانتو در نقش مورگان السبث و وس چتهم، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Ahsoka حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

دیو فیلونی وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال Ahsoka را بر عهده داشته و همچنین به‌همراه جان فاورو، سازنده سریال The Mandalorian به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این سریال از دنیای جنگ ستارگان نقش داشته است. طبق اعلام لوکاس فیلم‌، دیو فیلونی، پیتر رمزی، استف گرین، جنیفر گتزینگر، گیتا پتل و ریک فامویا وظیفه کارگردانی قسمت‌های مختلف سریال آسوکا را بر عهده داشته‌اند. سریال Ahsoka در ۸ قسمت تولید شده است که دو قسمت اول آن به شکل همزمان پخش خواهد شد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده