نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۵۷

تلاش کیتلین دیور برای فرار از دست بیگانگان فضایی در تریلر فیلم No One Will Save You

استودیوی قرن بیستم اولین تریلر فیلم No One Will Save You با بازی کیتلین دیور را منتشر کرد که در آن شاهد نمایش تلاش قهرمان داستان برای بقا هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فیلم No One Will Save You منتشر شده است. در اولین تریلر فیلم ترسناک هیچکس تو را نجات نخواهد داد شاهد تلاش کیتلین دیور، بازیگر نقش برین آدامز هستیم که تلاش می‌کند تا از تهدیدی خطرناک که بیگانگان فضایی هستند فرار کند و خود را نجات دهد. او تنها اما همیشه امیدوار است، آرامش را در چهاردیواری خانه‌ای می‌یابد که در آن بزرگ شده است؛ تا اینکه یک شب با صداهای عجیب‌وغریب مزاحمان غیرزمینی از خواب بیدار می‌شود. در ادامه می‌توانید اولین تریلر فیلم No One Will Save You را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

اولین تریلر فیلم No One Will Save You در تاریخ ۲۲ سپتامبر (۳۱ شهریور) از شبکه هولو، استار پلاس در آمریکای لاتین و دیزنی پلاس در دیگر کشورهای جهان پخش خواهد شد. علاوه‌بر تریلر، استودیوی قرن بیستم اولین پوستر رسمی فیلم هیچکس تو را نجات نخواهد داد را نیز منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید:

اولین پوستر فیلم No One Will Save You

کیتلین دیور در نقش برین آدامز تنها بازیگری است که حضور آن در فیلم No One Will Save You تایید شده است. برایان دافیلد با سابقه کارگردانی آثاری چون فیلم Spontaneous و نوشتن فیلمنامه آثاری چون فیلم The Babysitter، فیلم The Divergent Series: Insurgent، فیلم Love and Monsters و ساخت انیمیشن Skull Island، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم No One Will Save You را بر عهده داشته است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده