// چهار شنبه, ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۲۸

شکایت از وارنر و CW به‌خاطر فیلم‌برداری خطرناک سریال وینچسترها

برایان دلورنزو، دستیار فیلم‌بردار خانواده وینچستر، از برادران وارنر و شبکه CW به‌خاطر شرایط نا‌امن محیط فیلم برداری این سریال شکایت کرد.

بیش از سه ماه از لغو رسمی سریال The Winchesters (خانواده وینچستر) توسط شبکه تلویزیونی CW پس از یک فصل می‌گذرد. به گزارش از هالیوود ریپورتر، در حال حاضر یکی از کارکنان این سریال که درواقع پیش درآمدی بر مجموعه سوپرنچرال بود، از برادران وارنر به‌دلیل شرایط کاری ناامن و سهل انگاری شکایت کرده است. در طول تولید سریال در لوئیزیانا، برایان دلورنزو، دستیار فیلمبردار پس از اینکه عوامل سریال مجبور به ادامه فیلم‌برداری در هوای طوفانی شدند، مورد اصابت صاعقه قرار گرفت.

بازیگران اصلی سریال The Winchesters شبکه The CW

به‌گفته دلورنزو، او درواقع با کارشناس تولید استودیو و مسئولان ایمنی در مورد نگرانی‌های خود در مورد فیلم ‌‌برداری در شرایط بد آب و هوایی قبل از وقوع حادثه صحبت کرده بود. تنها اقدام متقابل آن‌ها توصیه به دلورنزو برای خرید محصولات تشخیص صاعقه بود. علاوه‌بر برادران وارنر، او همچنین از شبکه CW و جنسن اکلس که به‌عنوان تهیه کننده اجرایی فعالیت می‌کرد، شکایت کرده است.

خلاصه ای از این سریال به شرح زیر است:

خانواده وینچستر، پیش درآمدی بر سریال محبوب سوپرنچرال است که داستان آشنایی عاشقانه جان وینچستر با مری کمپبل و چگونگی تلاش آن‌ها نه‌تنها برای نجات عشق خود، بلکه نجات تمام جهان را روایت می‌کند. وقتی جان از جنگ ویتنام باز می‌گردد، اتفاقی باعث می‌شود او در گذشته پدرش کندوکاو کند و در این مسیر با مری نوزده ساله آشنا می‌شود که کارش به دام انداختن شیاطین است و به‌دنبال علت ناپدید شدن پدرش می‌گردد. آن دو با هم همراه می‌شوند تا حقایق پنهان خانواده هایشان را کشف کنند.

سریال خانواده وینچستر، توسط رابی توماس نوشته شده و به کارگردانی گلن وینتر و جان تی کریمچر و جان اف شوالتر در سال ۲۰۲۲ ساخته شده است. تولید این سریال به عهده Chaos Machine برای شبکه‌های تلویزیونی برادران وارنر و CBS بود. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و ماجراجویی است. همچنین در این سریال مگ دانلی (مری کمپبل)، دریک راجر (جان وینچستر)، جوجو فلیتز، دمتریا مک کینی، بیانکا کایلیک و نیدا خورشید به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده