نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۰۸

انیمیشنی براساس بازی Stray در دست ساخت است

آناپورنا پیکچرز اعلام کرد که در حال ساخت یک اقتباس سینمایی و انیمیشنی براساس بازی Stray است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اقتباس جدیدی از روی بازی‌های ویدیویی در دست ساخت است. آناپورنا پیکچرز تایید کرد که براساس بازی Stray یک اقتباس انیمیشنی قرار است ساخته شود. انیمیشن Stray توسط بخش انیمیشن‌سازی آناپورنا که به‌تازگی توسط رابرت برد و اندرو میلستین، مدیران اجرایی سابق دیزنی تاسیس شده،‌ تولید خواهد شد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از انیمیشن استری مثل نویسنده یا کارگردان آن در دسترس نیست و تنها ساخت آن تایید شده است. 

بازی Stray که توسط استودیو BlueTwelve Studio تولید شده، سال گذشته روی کنسول‌های پلی استیشن و پی سی عرضه شد و توانست با تحسین منتقدان مواجه شود و مدتی پیش این بازی روی کنسول‌های ایکس باکس در دسترس قرار گرفت. بازی استری یک بازی ماجراجویی سوم شخص است. داستان بازی درباره یک گربه ولگرد و مجروح است که از خانواده‌اش جدا شده و وارد دنیایی مملو از ربات‌ها، ماشین‌ها، و باکتری‌های جهش‌یافته می‌شود و تلاش می‌کند تا به نزد خانواده‌اش بازگردد.

آناپورنا انیمیشن کار خود را با پخش انیمیشن Nimona آغاز کرد که این انیمیشن در تاریخ ۹ تیر از نتفلیکس پخش شد و توانست با تحسین منتقدان و بینندگان این شبکه مواجه شود. انیمیشن FOO، انیمیشن بعدی استودیو انیمیشن‌سازی آناپورنا است که توسط کریس وج، کارگردان آثاری چون انیمیشن Ice Age، انیمیشن Robots و انیمیشن Epic قرار است کارگردانی شود. 

آناپورنا همچنین تصمیم دارد تا اقتباس‌های بیشتری از روی بازی‌های خود مثل بازی Donut County، بازی Kentucky Route Zero، بازی Outer Wilds، بازی What Remains of Edith Finch، بازی Telling Lies و بازی Neon White تولید و اکران کند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده