نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۵۲

انتشار اولین تریلر انیمیشن فرار مرغی 2 نتفلیکس

شبکه نتفلیکس اولین تریلر انیمیشن Chicken Run: Dawn of the Nuggets را منتشر کرد که در آن شاهد تصاویر اتفاقات زیادی از این انیمیشن هستیم.

تیر ۹۹ بود که نتفلیکس از همکاری با استودیوی انیمیشن‌سازی آردمن برای ساخت دنباله انیمیشن Chicken Run خبر داد دنباله انیمیشن فرار مرغی پس از دو دهه ساخته شود. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از انیمیشن Chicken Run 2 منتشر شده است. نتفلیکس امروز اولین تریلر انیمیشن Chicken Run: Dawn of the Nuggets را منتشر کرد که در طول آن شاهد بازگشت مرغ‌های دوست داشتنی با ماجراهای جدید هستیم. در ادامه می‌توانید اولین تریلر انیمیشن Chicken Run: Dawn of the Nuggets را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

در طول این تریلر شاهد نمایش تهدید جدید تا بازگشت شخصیت‌های قدیم و معرفی شخصیت‌های جدید انیمیشن فرار مرغی ۲ هستیم. علاوه‌بر تریلر، نتفلیکس اولین پوستر اولین تریلر انیمیشن Chicken Run: Dawn of the Nuggets را نیز منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید:

اولین پوستر انیمیشن Chicken Run: Dawn of the Nuggets

زکری لی‌وای در نقش راکی، تندی نیوتون در نقش جینجر، بلا رمزی در نقش مالی، جین هرکس در نقش بابز، ایملدا استنتون در نقش هانتی، لین فرگوسن در نقش مک، جوزی سدگویک دیویس در نقش ادی، دیوید بردلی در نقش فاولر، رومش رانگاناتان در نقش نیک، دنیل میز در نقش فلچر، پیتر سرافیناویچ در نقش رجینالد اسمیت، میراندا ریچاردسون در نقش خانم تویدی و نیک محمد در نقش دکتر فرای، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Chicken Run: Dawn of the Nuggets حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند.

دنباله انیمیشن فرار مرغی قرار است در پناهگاه جزیره صلح‌آمیز آغاز شود که جینجر و راکی، این پرندگان عاشق اکنون کودکی به‌نام مالی در حال همراهی کردن آن‌ها است و زمانی‌که تهدید جدید و ترسناکی در سرزمین اصلی ظهور می‌کند، آن‌ها مجبور به واکنش خواهند شد. سم فل، کارگردان آثاری چون انیمیشن Flushed Away و انیمیشن ParaNorman، وظیفه کارگردانی انیمیشن Chicken Run 2 را بر عهده دارد.

انیمیشن Chicken Run: Dawn of the Nuggets در تاریخ ۱۵ دسامبر (۲۴ آذر) از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده