// یکشنبه, ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۷

احتمال بازگشت اندی در انیمیشن Toy Story 5 تا فاش شدن اطلاعات بیشتر

اولین جزئیات از داستان انیمیشن Toy Story 5 منتشر شده‌ است و به نظر می‌رسد یک چهره آشنا به این مجموعه باز‌ خواهد گشت. بااین‌حال صداپیشه دو کاراکتر محبوب تغییر پیدا خواهد کرد.

دیزنی قصد دارد که خسارت‌های اخیر خود را جبران کند و یکی از راه‌هایی که قصد دارد انجام دهد، بازگشت به برخی از موفق‌ترین مجموعه‌های انیمیشنی خود است. ادامه انیمیشن‌های Toy Story (داستان اسباب‌بازی)، Frozen (فروزن) و Zootopia (زوتوپیا) امسال معرفی شدند و باب ایگر، مدیرعامل فعلی دیزنی این انیمیشن‌ها را به‌عنوان راهی برای «تقویت برندهای بی‌رقیب ما» توصیف کرده است که این اصطلاح برای سهام‌داران استفاده می‌شود.

البته تا این لحظه هیچ جزئیاتی در مورد هیچ یک از این پروژه‌ها یا مراحل پیشرفت آن‌ها منتشر نشده است. حالا به‌گفته و ادعای The DisInsider Show، طرح فعلی برای بازگشت نسخه بزرگسال اندی در انیمیشن Toy Story 5 وجود دارد. خانواده او به نظر می‌آید قسمت مهمی از داستان فیلم باشند، به احتمال زیاد به این معنا است که بانی برخلاف قسمت چهارم ممکن است دیگر نقش خاصی در داستان انیمیشن نداشته باشد و اسباب بازی‌های قدیمی اندی به نحوی به خانه باز خواهند گشت.

تمامی شخصیت‌های دوست‌داشتنی انیمیشن بسیار محبوب داستان اسباب‌بازی در پوستری از این ساخته دیزنی و پیکسار

ما به‌طور کامل متوجه نمی‌شویم که این در مورد وودی چگونه عمل خواهد کرد، زیرا در پایان انیمیشن Toy Story 4 که در آن زمان باور می‌شد آخرین فصل از این مجموعه قدیمی باشد، وودی تصمیم به تبدیل شدن به اسباب‌بازی گمشده همراه‌با بو پیپ گرفت و به وداع با دوستان قدیمی‌اش پرداخت. بااین‌حال، ما مطمئن هستیم که تعداد زیادی راه برای تجدید دیدار آن‌ها وجود دارد.

همچنین گفته شده است که آقای پوتیتو هد و خانم پوتیتو هد به انیمیشن Toy Story 5 باز خواهند گشت، اما صداپیشه‌های جدیدی وظیفه صداپیشگی این دو شخصیت را پس از درگذشت دان ریکلز و استل هریس، بازیگران اصلی این دو شخصیت در قسمت‌های گذشته Toy Story بر عهده خواهند گرفت. رندی نیومن، آهنگ‌ساز قسمت‌های گذشته انیمیشن داستان اسباب بازی نیز تصمیم به بازگشت گرفته است.

در مورد تاریخ اکران، تاریخی در ژوئن ۲۰۲۵ (خرداد ۱۴۰۴) تعیین شده است، اما به‌دلیل اعتراضات مستمر اتحادیه نویسندگان و اتحادیه بازیگران سینما و تلویزیون، احتمالاً تغییر خواهد کرد. هرچند که احتمالا برخی افراد از بازگشت دیزنی به مجموعه Toy Story عصبانی شده‌اند، اما اگر در نظر بگیریم که انیمیشن Toy Story 4 در سال ۲۰۱۹ بیش از ۱ میلیارد دلار فروش کرد، این تصمیم منطقی به نظر می‌آید.

در مقایسه با این موضوع، سال گذشته انیمیشن Lightyear نه‌تنها به سودآوری نرسید، بلکه دیزنی را با ضرری بیش از ۱۰۰ میلیون دلار مواجه کرد و به‌عنوان یک ناکامی در نظر گرفته شد. این موضوع نشان می‌دهد که مخاطبان سینما تمایل دارند وقت خود را با اسباب بازی‌ها و نه افرادی که براساس آن‌ها ساخته شده‌اند بگذرانند.

با گذشت چند سال دشوار که فیلم‌های پیکسار به پلتفرم دیزنی پلاس منتقل شده بودند و این وضعیت به‌شدت به برند آسیب می‌زد، بدون شک پیکسار خوشحال است که فرصتی دارد تا ثابت کند هنوز هم می‌تواند با انتشار انیمیشن هایی مانند Toy Story 5 به موفقیت بزرگی برسد.


منبع toonado
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده