نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۵

تلاش وینستون برای سرنگونی کورمک در تریلر سریال The Continental از جهان جان ویک

شبکه پیکاک تریلر جدیدی از سریال پیش‌درآمد The Continental: From the World of John Wick با نقش‌آفرینی کولین وودل را پخش کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه پیکاک تریلر جدیدی از سریال پیش‌درآمد The Continental (کانتیننتال) را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است. این ویدیو معرفی کورمک (با هنرنمایی مل گیبسون) به وینستون اسکات جوان (با نقش‌آفرینی کولین وودل) را نشان می‌دهد که در تلاش برای دستگیری برادر وینستون است. دراین‌میان وینستون در حال گردآوری گروهی است که به او در سرنگونی مدیر هتل کانتیننتال کمک کند.

دانلود ویدیو از آپارات

پوستر سریال The Continental

در این پیش‌درآمد وینستون اسکات جوان به‌خاطر سرقت برادرش از افراد قدرتمند کانتیننتال در موقعیتی مرگبار قرار می‌گیرد. سریال The Continental: From the World of John Wick (کانتیننتال: از دنیای جان ویک) به‌عنوان یک رویداد ۳ قسمتی توصیف می‌شود. نخستین قسمت این سریال در تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ (۲۲ سپتامبر ۲۰۲۳)، اپیزود دوم در تاریخ ۷ مهر ۱۴۰۲ (۲۹ سپتامبر ۲۰۲۳) و قسمت پایانی در تاریخ ۱۴ مهر ۱۴۰۲ (۶ اکتبر ۲۰۲۳) پخش می‌شود.

در خلاصه داستان سریال The Continental: From the World of John Wick آمده است: «این نمایش ۳ قسمتی به سرآغاز داستان وینستون اسکات جوان می‌پردازد. این کاراکتر به دنیایی کشانده می‌شود که به خیال خود آن را پشت سر گذاشته است و برای به‌دست گرفتن کنترل هتل کانتیننتال از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند. این نمایش دورنمایی از شهر نیویورک در دهه‌ی ۱۹۷۰ را تصویر می‌کند و وینستون را در مقام هتل‌داری جویای نام نشان می‌دهد».

مل گیبسون، میشل پرادا، بن رابسون، هوبرت پوینت دو ژور، نونگ کیت، جسیکا آلن، آیومید آدگان، جرمی باب و پیتر گرین درکنار کولین وودل در سریال The Continental نقش‌آفرینی کردند. گرگ کولیج، کرک وارد، شاون سیمونز، دریک کولستاد، چاد استاهلسکی، باسیل ایوانیک، اریکا لی، دیوید لیچ، پل ورنیک و رت ریس به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی سریال کانتیننتال فعالیت می‌کنند. آلبرت هیوز و شارلوت برندستروم کارگردانی این سریال را برعهده داشتند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده