// شنبه, ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۹

تولید فصل دوم سریال The Last of Us پس از پایان اعتصابات آغاز می‌شود

تاریخ پخش فصل دوم سریال The Last of Us به اتمام اعتصابات اتحادیه نویسندگان و اتحادیه بازیگران بستگی دارد.

نیل دراکمن، سازنده و تهیه‌کننده سریال The Last of Us (آخرین بازمانده از ما) در گفت‌و‌گو با رسانه Entertainment Weekly اعلام کرده است که فصل دوم این مجموعه تلویزیونی که نامزد جوایز متعددی از جمله جوایز امی شده است، به‌صورت کامل طراحی شده و آماده برای شروع است. اما تا زمانی‌که اعتصابات اتحادیه نویسندگان و اتحادیه بازیگران ادامه یابد، تولید فصل دوم سریال آغاز نخواهد شد.

همچنین دراکمن اعلام کرد: «ما تمام فصل دوم را مشخص و آماده کرده‌ و آماده شروع هستیم. ولی در مورد بازی بعدی ناتی داگ نمیتوانم صحبت کنم.» کریگ مازن، ‌نویسنده سریال، در مصاحبه با این رسانه اظهار کرد: «ما تمام فصل دوم را برنامه‌ریزی کردیم. همچنین من متن نمایشنامه قسمت اول را تا ساعت ۱۰:۳۰ یا ۱۰:۴۰ شب، یعنی لحظاتی قبل از شروع اعتصاب اتحادیه نویسندگان، نوشتم و آن را به شبکه HBO ارسال کردم.»

نیل دراکمن، خالق لست آو آس و رئیس استودیوی ناتی داگ

مازن افزود: «فکر می‌کنم که اکنون تقریباً مطمئن شده‌ایم که نمی‌توانیم زمانی‌که قول داده بودیم، سریال را آغاز کنیم و این موضوع بسیار ناراحت‌کننده است. ما همه آماده شروع به کار هستیم. درواقع این کاری است که برای انجام آن به دنیا آمده‌ایم. من معتقدم این نه‌تنها یک انتخاب برای زندگی ما است، بلکه ما وادار به این نوع زندگی هستیم. در غیر اینصورت، چرا ما این کار دیوانه‌وار را انجام می‌دهیم؟ می‌توانم به شما تضمین بدهم که این کار به‌خاطر پول نیست.»

فصل اول سریال The Last of Us در ابتدای سال به‌عنوان یک موفقیت بزرگ در شبکه HBO شناخته شد و ۲۵ نامزدی امی، از جمله نامزدی بهترین مجموعه درام و نامزدهای بازیگری برای پدرو پاسکال و بلا رمزی را از آن خود کرد. فصل دوم این سریال قرار است اقتباسی از داستان بازی The Last of Us Part II باشد، اما این اقتباس به‌صورت کامل نخواهد بود. مازن به صراحت اعلام کرده است که داستان بازی دوم را در چند فصل تلویزیونی تقسیم می‌کند، نه فقط در یک فصل.

جوئل و اِلی غذا می‌خورند سریال the last of us

نیل دراکمن پیش‌تر در مصاحبه با مجله GQ اعلام کرده بود که این بیش از یک فصل خواهد بود، همچنین مازن افزود: «ما تعداد دقیقی از تعداد فصل‌ها را برای پوشش قسمت دوم اعلام نخواهیم کرد. اما واقعیت این است که بیش از یک فصل خواهد بود.»

ادامه خبر ممکن است داستان بازی The Last of Us Part II را برای شما فاش کند. این خبر که قسمت دوم بیشتر از یک فصل است، برای طرفداران نقش برجسته پدرو پاسکال به‌عنوان جول خبر خوشایندی است. همان‌طور که طرفداران بازی The Last of Us می‌دانند، قسمت دوم با کشته شدن شوکه کننده جول آغاز می‌شود. ابی، قاتل او دختر جراح فایرفلاي است که جول پدر ابی را برای نجات الی وقتی او کودک بود به قتل رسانده بود. مرگ جول باعث می‌شود، الی به فکر انتقام گرفتن از ابی باشد.

آیا شبکه HBO واقعا به تیم سازنده The Last of Us اجازه خواهد داد که ستاره محبوب و برجسته سریال را از بین ببرند؟ پدرو پاسکال، در مصاحبه با مجله Esquire در اوایل امسال در مورد آماده‌شدن برای فصل دوم سریال، گفت: «منطقی نیست که تا این حد دقیق، داستان اول را دنبال کرده و سپس به‌شدت از مسیر اصلی منحرف شویم. بنابراین، بله، این جواب صادقانه من است.»

همچنین مازن اضافه کرد: «این باید برای همه واضح باشد، اما من از کشتن شخصیت‌ها ترسی ندارم. اما نکته مهم این است که نه نیل دراکمن و نه من، محدودیتی توسط منبع اصلی، حس نمی‌کنیم.»


منبع variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده