// جمعه, ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۹

تاخیر در پخش فصل چهارم سریال True Detective

پخش فصل چهارم سریال True Detective با نام Night Country از شبکه HBO به تعویق افتاده است و به سال ۲۰۲۴ موکول شد.

تریلر فصل چهارم مجموعه تلویزیونی جنایی، درام و معمایی کارآگاه حقیقی محصول شبکه HBO که True Detective: Night Country نام دارد، قبلاً در سال ۲۰۲۳ در سرویس استریم مکس نمایش داده شد و نشان داد این فصل در طول سال ۲۰۲۳ پخش خواهد شد. اما براساس گزارش منبع Deadline، وب‌سایت رسمی سریال True Detective اعلام کرد پخش Night Country عقب افتاده و به اوایل سال ۲۰۲۴ موکول شده است.

علاوه‌بر‌این، شبکه HBO تایید کرده است که این فصل جدید در ژانویه (دی) به نمایش درآمده و پخش خواهد شد. هرچند دلیل واضحی برای این تأخیر اعلام نشده است، این تغییرات در زمان‌بندی به‌همراه اعتصاب نویسندگان اتحادیه نویسندگان آمریکا (WGA) و اتحادیه بازیگران (SAG-AFTRA) رخ داده است. سریال True Detective: Night Country با حضور جودی فاستر و کالی ریس به‌عنوان دو کارآگاه به نام‌های لیز دنورز و اوانجلین ناوارو به ترتیب نقش اصلی را ایفا می‌کنند.

فیونا شو، آنا لامب، ایزابلا استار لبلانک، فین بنت، آکا نیویانا و جوئل دی مونتگراند، کریستوفر اکلستون و جان هکس از جمله دیگر بازیگرانی هستند که در سریال True Detective: Night Country حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین، ایسا لوپز به‌عنوان مدیر اجرایی، نویسنده و کارگردان این مجموعه فعالیت می‌کند. خلاصه ای از فصل چهارم این سریال به شرح زیر است:

«وقتی شب زمستانی طولانی در انیس، شهری در ایالت آلاسکا فرا می‌‌رسد، هشت مردی که ایستگاه تحقیقاتی تسالال واقع در قطب شمال را اداره می‌کنند، به‌طور عجیب و باورنکرنی، ناپدید می‌شوند. برای حل این پرونده، کارآگاهان لیز دنورز و اوانجلین ناوارو، باید با تاریکی خود مواجه شوند و با آن مقابله کنند و حقیقت‌هایی را که در زیر یخ‌های ابدی مدفون شده‌اند را پیدا و کشف کنند.»

جودی فاستر و کالی ریس در سریال True Detective: Night Country

نیک پیزولاتو که وظیفه ساخت سه فصل اول سریال True Detective را بر عهده داشته است، در ساخت فصل چهارم این سریال نقشی نداشته است. در فصل اول این سریال که در سال ۲۰۱۴ از شبکه HBO پخش شد، متیو مک کانهی و وودی هارلسون حضور داشتند. همچنین کالین فارل و ریچل مک‌آدامز در فصل دوم و ماهرشالا علی و کارمن اجوگو در فصل سوم به ایفای نقش پرداختند.

True Detective: Night Country در ژانویه ۲۰۲۴ (دی امسال) در شبکه HBO به نمایش درمی‌آید. اما تاریخ دقیق پخش هنوز اعلام نشده است.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده