نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۴۰

پخش فصل دوم انیمیشن Arcane در اواخر سال ۲۰۲۴

طبق تصویر منتشر شده از کنفرانس Tencent Video V Vision، فصل دوم انیمیشن Arcane قرار است در اواخر سال ۲۰۲۴ از نتفلیکس پخش شود.

از زمان تایید خبر ساخت فصل دوم انیمیشن Arcane در آبان ۱۴۰۰، طرفداران این سریال انیمیشنی از دنیای بازی League of Legends مدت زمان زیادی را در انتظار فصل دوم آن بوده‌اند و مدتی پیش مشخص شد که فصل دوم انیمیشن آرکین قرار نیست در طول سال ۲۰۲۳ پخش شود و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، طرفداران این سریال انیمیشنی ظاهرا باید مدت زمان بیشتری را برای فصل دوم آن صبر کنند.

طبق تصویری که از کنفرانس Tencent Video V Vision فاش و منتشر شده است، فصل دوم انیمیشن Arcane برای پخش در زمستان سال ۲۰۲۴ یا سه‌ماهه چهارم ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است که تقریبا بیش از یک سال دیگر می‌شود. درواقع اگر این تصویر درست باشد، در پاییز ۱۴۰۳ باید منتظر فصل دوم انیمیشن آرکین باشیم که طرفداران باید مدت زمان بیشتری را برای آن صبر کنند. در هر حال نتفلیکس یا رایت گیمز این موضوع را هنوز تایید یا تکذیب نکرده‌اند و تا آن زمان باید صبر کرد و به این خبر به چشم یک شایعه نگاه کرد.

فاش شدن احتمالی تاریخ فصل دوم انیمیشن Arcane

اطلاعات زیادی از داستان و اتفاقات فصل جدید سریال Arcane در دست نیست. اما نتفلیکس و رایت گیمز بازگشت هیلی استاینفلد در نقش Vi، الا پورنل در نقش جینکس و کیتی لیانگ در نقش کیتلین برای فصل دوم سریال آرکین را تایید کرده‌اند و ما قرار است ادامه‌ی داستان این شخصیت‌ها را در فصل جدید این سریال انیمیشنی از دنیای بازی League of Legends مشاهده کنیم. همچنین قابل انتظار است در فصل دوم انیمیشن Arcane شاهد حضور شخصیت‌ها و صداپیشگان جدیدی نیز باشیم.

فصل اول انیمیشن Arcane در ۹ قسمت تولید و از نتفلیکس پخش شد. استودیو انیمیشن‌سازی Fortiche که در پاریس قرار دارد، در همکاری با رایت گیمز وظیفه‌ی تولید انیمیشن آرکین را بر عهده داشت و قابل انتظار است که ساخت فصل دوم را نیز بر عهده بگیرد. اش برانون، دستیار کارگردان انیمیشن Toy Story 2 و کارگردان انیمیشن Surf's Up و انیمیشن Rock Dog، وظیفه کارگردانی این انیمیشن را بر عهده داشت. همچنین وظیفه‌ی ساخت سریال و نوشتن فیلمنامه انیمیشن آرکین در اصل روی دوش کریستین لینکه و الکس یی بوده است.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده