نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۸

موتورسواری آستین باتلر در نخستین تصویر فیلم The Bikeriders

شرکت 20th Century نخستین تصویر فیلم درام پرستاره The Bikeriders را منتشر کرد که آستین باتلر را سوار بر یک موتور نشان می‌دهد.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت 20th Century اولین تصویر فیلم The Bikeriders (موتورسواران) شرکت New Regency را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است. این تصویر بنی با نقش‌آفرینی آستین باتلر را نشان می‌دهد که مشغول موتورسواری در جاده است. این فیلم درام پرستاره روز گذشته برای اولین‌بار در جشنواره فیلم تلیوراید به نمایش درآمد و برای اکران در تاریخ ۱۰ آذر ۱۴۰۲ (۱ دسامبر ۲۰۲۳) در نظر گرفته شده است.

نخستین تصویر فیلم The Bikeriders با نقش‌آفرینی آستین باتلر

فیلم The Bikeriders با الهام از یک کتاب عکاسی با همین نام نوشته دنی لیون ساخته شده است و داستانی بدیع از ظهور یک باشگاه موتورسواری خیالی در ایالت‌های میانی آمریکا را روایت می‌کند. در خلاصه‌ی داستان این فیلم می‌خوانیم: «این اثر زندگی اعضای یک باشگاه موتورسواری را زیر ذره‌بین قرار می‌دهد که در طول یک دهه از محل تجمع افراد ناشناس محلی به یک باند فاسد بدل می‌شود و شیوه‌ زندگی منحصربه‌فرد اعضای اصلی را تهدید می‌کند».

تام هاردی، بازیگر فیلم Venom (ونوم)، جودی کومر، بازیگر سریال Killing Eve (کشتن ایو)، آستین باتلر، بازیگر فیلم Elvis (الویس)، نورمن ریدس، بازیگر سریال The Walking Dead (مردگان متحرک)، مایکل شنون، بازیگر فیلم Revolutionary Road (جاده انقلابی)، بوید هالبروک، بازیگر فیلم Logan (لوگان)، توبی والاس، بازیگر سریال The Society (جامعه)، کارل گلاسمن، بازیگر فیلم The Neon Demon (شیطان نئونی)، مایک فست، بازیگر فیلم West Side Story (داستان وست ساید) و دیمون هریمن، بازیگر سریال Justified (موجه) در این فیلم بازی می‌کنند.

جف نیکولز، کارگردان فیلم Loving (عاشقانه) وظیفه نویسندگی و کارگردانی فیلم The Bikeriders را برعهده داشت. فیلم موتورسواران همکاری دیگری را برای مایکل شنون و جف نیکولز رقم می‌زند که قبلا در تولید فیلم Take Shelter (پناه بگیر) مشارکت داشتند. فرد برگر، سم هنسون، دیوید کرن، یاریو میلچان و مایکل شفر به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی و آرنون میلچان، کی‌یرکه پانیسینک و دونالد اسپارکس به‌عنوان تهیه‌کننده پروژه فعالیت می‌کنند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده