// پنجشنبه, ۹ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۹

لغو سریال The Great پس از سه فصل

شبکه هولو در خبری شوکه کننده اعلام کرد که سریال کبیر را پس از سه فصل لغو کرده است.

سریال کبیر با حضور بازیگران مشهوری از جمله ال فانینگ و نیکلاس هولت ساخته شده است. این سریال که توسط تونی مک‌نامارا به‌عنوان شورانر، نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی ساخته شده، با بازنگری زندگی کاترین بزرگ، امپراتریس (امپراتریس) پادشاهی روسیه از سال ۱۷۶۲ تا ۱۷۹۶ میلادی، شخصیت بی‌نظیر و همچنین نقش منحصر‌به‌فرد او در تاریخ را به تصویر می‌کشد. فصل سوم سریال The Great در تاریخ ۱۲ می (۲۲ اردیبهشت) منتشر شد و داستان آن حول محور کاترین با بازی ال فانینگ و پیتر با بازی نیکلاس هولت و کار روی ازدواجشان می‌چرخید.

ال فانینگ در نقش کاترین کبیر در کنار نیکلاس هولت در نقش پیتر سوم در فصل اول سریال The Great

مشخص نیست چه عاملی باعث شده که پلتفرم استریمینگ تصمیم به لغو این سریال کمدی-درام گرفته باشد، در صورتیکه که این سریال از زمان راه‌اندازی در سال ۲۰۲۰ (۱۳۹۹) نقدهای مثبتی را دریافت کرد و تاکنون هفت نامزدی امی کسب کرده است. همچنین در سال ۲۰۲۲ (۱۴۰۱)، این سریال جایزه امی را برای بهترین لباس‌های دوره را از آن خود کرد، همان سالی که ال فانینگ و نیکولاس هولت برای اولین‌بار به‌عنوان ستارگان اصلی این مجموعه معروف، نامزد جوایز متعددی شدند.

به‌علاوه، ال فانینگ برای بازی‌اش به‌عنوان کاترین نیز جوایز و افتخارات بی‌شماری از جمله یک SAG (جایزه انجمن بازیگران فیلم)، یک Critics Choice (جایزه تلویزیونی به انتخاب منتقدان)، یک جایزه اسپیریت مستقل و دو نامزدی به‌عنوان بهترین بازیگر زن در جوایز گلدن گلوب را به‌دست آورد. در این سریال بازیگرانی همچون فیبی فاکس، آدام گادلی، گویلیم لی، چیریتی ویکفیلد، داگلاس هاج، ساچا دهاوان، بایو گباداموسی و بلیندا برومیلو به ایفای نقش پرداختند.

در فصل سوم سریال The Great تعدادی از شخصیت‌های کلیدی نیز کشته شدند که باعث شد این فصل نسبت به دو فصل قبل، بهترین واکنش‌ها را جلب کند. پایان فصل سوم به‌طور کاملاً ناگهانی یا دارای یک کلیف‌هنگر بزرگ نبود؛ زیرا با نشان دادن رشد چشمگیر کاترین به‌عنوان حاکم (همراه‌با یک تغییر موی جدید) به پایان رسید.

علاوه‌بر تونی مک‌نامارا، سریال کبیر توسط ال فانینگ، نیکلاس هولت، ماریان مک‌گوان، مارک وینمیکر، بریتنی کاهان، داگ مانکوف و اندرو اسپالدینگ، ران وست و جاش کسلمن به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی، پشتیبانی شده است. این پروژه توسط Civic Center Media به همراه MRC Television تولید شد.


منبع deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده