نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۸ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۴

عقب افتادن زمان پخش قسمت‌های ویژه بیستمین سالگرد انیمه Naruto

زمان پخش قسمت ویژه انیمه Naruto که برای بیستمین سالگرد آن در حال ساخت است، برای افزایش کیفیت عقب افتاده است.

به مناسبت بیستمین سالگرد انیمه ناروتو، ۴ قسمت ویژه از این انیمه تایید شده است و حالا طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، پخش این قسمت‌ها عقب افتاده است. صفحه رسمی این انیمه در توییتر اعلام کرد که پخش قسمت ویژه بیستمین سالگرد انیمه Naruto برای افزایش کیفیت ساخت آن عقب افتاده است و بدین ترتیب طرفداران نباید منتظر شروع پخش آن از تاریخ ۳ سپتامبر (۱۲ شهریور)‌ باشند. این چهار قسمت قرار بود به‌صورت هفتگی و ۴ هفته پشت سرهم پخش شوند، اما اکنون زمان پخش جدید اعلام نشده است.

مانگا ناروتو اثر ماساشی کیشیموتو است که اولین قسمت آن در سال ۱۹۹۹ پخش شد و در ۷۲ جلد نوشته و تا سال ۲۰۱۴ عرضه شد. پخش انیمه Naruto نیز از سال ۲۰۰۲ آغاز شد و تا سال ۲۰۰۷ ادامه داشت و سری اصلی ناروتو در ۲۲۰ قسمت تولید شده است. در ادامه انیمه Naruto: Shippuden که دنباله انیمه ناروتو بود، در سال ۲۰۰۷ پخش آن آغاز شد و پخش آن تا سال ۲۰۱۷ ادامه داشت. این انیمه در ۵۰۰ قسمت تولید شده است.

سپس انیمه Boruto: Naruto Next Generations که تمرکز آن روی بروتو، پسر ناروتو است و اقتباسی از مانگا آن محسوب می‌شود، تولید شد که پخش آن در سال ۲۰۱۷ آغاز شد و تا مارس ۲۰۲۳ ادامه داشته است و در مجموع شاهد تولید ۲۹۳ قسمت از این انیمه بوده‌ایم.


منبع Animecorner
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده