// چهار شنبه, ۸ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۴۹

تغییر برنامه اکران فیلم Killers of the Flower Moon با انتشار پوسترهای جدید

اپل با انتشار دو پوستر اعلام کرد که فیلم Killers of the Flower Moon تنها به شکل گسترده در سراسر جهان نمایش داده خواهد شد.

برنامه اکران محدود فیلم قاتلان ماه کامل به کارگردانی مارتین اسکورسیزی لغو شده است. اپل به همراه پارامونت تاریخ اکران جهانی گسترده فیلم Killers of the Flower Moon را برای ۲۰ اکتبر (۲۸ مهر) تعیین کرده و برنامه اکران محدود تعیین شده در تاریخ ۶ اکتبر (۱۴ مهر) را کاملا لغو کرده است. پس از نمایش این فیلم در سینماها، فیلم روی شبکه اپل تی وی پلاس پخش خواهد شد و همچنین این فیلم قرار است اکرانی اختصاصی در سینماهای IMAX هم داشته باشد.

لئوناردو دیکاپریو، رابرت دنیرو و لیلی گلداستون ستارگان اصلی فیلم Killers of the Flower Moon هستند. این فیلم درباره تحقیقات اف‌بی‌آی درباره یک سری قتل علیه مردم اوسیج در دهه‌ی ۱۹۲۰ که در اوکلاهوما رخ داده، است. جسی پلمونز، ویلیام بلو، لوئیس کانسلمی، جیسون ایسبل، استرگیل سیمپسون، تانتو کاردینال، کارا جید مایرز، جانا کالینز، جیلیان دیون، تاتانکا مینز، مایکل ابوت جونیور، پت هیلی، اسکات شپرد و گری باسارابا نیز در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم قاتلان ماه کامل که به‌عنوان یکی از فیلم‌های اصلی در فصل جوایز امسال در نظر گرفته می‌شود، در جشنواره فیلم کن به واکنش‌های بسیار مثبت منتقدان پاسخ داد و اولین نمایش فیلم در این جشنواره با استقبال عظیمی مواجه شد. همچنین دو پوستر جدید از فیلم Killers of the Flower Moon منتشر شده است که در ادامه می‌توانید این پوسترها را مشاهده کنید:

لئوناردو دی کاپریو در پوستر جدید فیلم Killers of the Flower Moon

لئوناردو دی کاپریو و لیلی گلداستون در پوستر جدید فیلم Killers of the Flower Moon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده