// سه شنبه, ۷ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۲

لغو The Idol پس از یک فصل، پایان سریال جنجالی HBO

شبکه HBO اعلام کرد که سریال The Idol برای فصل دوم تمدید نمی‌شود و این سریال جنجالی پس از یک فصل به کار خودش پایان داده است.

براساس گزارش‌ ددلاین، شبکه HBO تصمیم به لغو سریال آیدل پس از اتمام فصل یک گرفته است. این تصمیم قابل پیش‌بینی بود، چون این سریال مورد انتقاد شدید و واکنش های منفی زیادی قرار گرفته بود و شایعاتی درباره مشکلاتی در پشت صحنه نیز وجود داشت. یکی از نمایندگان HBO در بیانیه ای چنین اظهار کرد:

«آیدل یکی از برنامه‌های جذاب اصلی HBO بود و ما از واکنش مثبت مخاطبان به آن راضی هستیم و با مشورت و بررسی دقیق، HBO به همراه سازندگان و تهیه‌کنندگان تصمیم گرفته‌‌ است که به فصل دوم ادامه ندهد. از سازندگان، بازیگران و کارکنان برای کار شگفت‌انگیزشان سپاس‌گزاریم.»

سام لوینسون، خالق سریال Euphoria به‌همراه ایبل تسفی (خواننده شناخته شده با عنوان The Weeknd) و رضا فهیم، ساخت سریال The Idol را بر عهده داشتند. این سریال که در ۵ قسمت تولید شده بود، پخش آن ز ااوایل ماه ژوئن (خرداد) امسال از شبکه HBO آغاز شد و تا اوایل ژوئیه (تیر) پخش آن ادامه داشت. لیلی رز دپ (دختر جانی دپ) در نقش جاسلین، یک ستاره پاپ در حال ظهور که پس از اختلال عصبی باعث لغو تور اخیر خود شده بود، به ایفای نقش پرداخت.

د ویکند در کنار لیلی رز دپ در حال نگاه کردن به پایین در نمایی از سریال آیدل

جاسلین پس از مدتی رابطه‌ای با تدروس (با نقش آفرینی تسفای)، صاحب یک کلوپ شبانه و همچنین مشاور خودشناسی که رهبری یک فرقه را به عهده دارد، آغاز می‌کند. لوینسون تمام پنج قسمت آیدل را کارگردانی کرده بود. بااین‌حال ابتدا HBO در سال ۲۰۲۱ این سریال را برای ۶ قسمت تأیید کرده بود. همچنین ایمی سیمتز به‌عنوان کارگردان به این پروژه پیوسته بود. در سال ۲۰۲۲، تغییرات خلاقانه چندانی ایجاد شد که منجر به خروج سیمتز از پروژه و کاهش تعداد قسمت‌ها از ۶ قسمت به پنج قسمت شد.

گزارش‌ها نشان می‌دهد که زمانی‌که سیمتز پروژه را ترک کرد، 80 درصد از فیلم‌برداری سریال انجام شده بود و بازنویسی‌ها و فیلم‌برداری‌های مجدد نیز به‌طور قابل توجهی از دیدگاه اصلی او برای این سریال کنار گذاشته شد. نسخه بازنگری شده از سریال The Idol درنهایت با استقبال قوی بینندگان مواجه شد، اما نقدهایی که سریال دریافت کرد بسیار ضعیف بودند. درصد رضایت منتقدان در سایت Rotten Tomatoes برای این مجموعه از HBO در حال حاضر ۱۹ درصد از بیش از ۱۰۲ نقد حرفه‌ای است. همچنین امتیاز مخاطبان برای این سریال نیز ۴۱ درصد است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده