نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۷ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۵۶

مایکل فاسبندر در نقش یک آدمکش در اولین تریلر فیلم The Killer دیوید فینچر و نتفلیکس

نتفلیکس در آستانه برگزاری جشنواره فیلم ونیز اولین تیزر تریلر فیلم The Killer با بازی مایکل فاسبندر و به کارگردانی دیوید فینچر را منتشر کرده است.

روز گذشته بود که اولین پوستر رسمی فیلم The Killer منتشر شد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فیلم بعدی دیوید فینچر منتشر شده است. نتفلیکس امروز اولین تیزر تریلر فیلم آدمکش را منتشر کرد که تمرکز آن روی شخصیت کیلر با بازی مایکل فاسبندر است که به‌دنبال قربانیان خود است و همچنین با مشکلات روحی و روانی هم دست‌وپنجه نرم می‌کند. در ادامه می‌توانید اولین تریلر فیلم The Killer را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

دیوید فینچر، کارگردان آثاری چون فیلم Se7en، فیلم Fight Club، فیلم Zodiac، فیلم The Curious Case of Benjamin Button، فیلم The Social Network، فیلم The Girl with the Dragon Tattoo ، فیلم Gone Girl و فیلم Mank وظیفه کارگردانی فیلم The Killer را بر عهده داشته است. اندرو کوین واکر، نویسنده‌ فیلم Se7en، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم جدید دیوید فینچر را بر عهده دارد که این فیلم اقتباسی از رمانی گرافیکی به همین نام اثر الکسیس نولنت است که به یک قاتل خون‌سرد می‌پردازد.

داستان رمان گرافیکی The Killer راجع به مردی منزوی و سرد است که هیچ‌گونه عقده یا احساس پشیمانی در زندگی ندارد. او در سایه‌ها صبر می‌کند و انتظار هدف یا همان قربانی بعدی خود را می‌کشد. هرچه باید بیشتر صبر کند، بیشتر احساس می‌کند که در حال از دست دادن عقل خود است. او به‌عنوان یک قاتل حرفه‌ای در مرکز یک داستان نوآر خشن و خون‌آلود قرار دارد؛ گم‌شده داخل جهانی بدون اصول اخلاقی.

مایکل فاسبندر در حال دیدن زدن با دوربین در فیلم The Killer به کارگردانی دیوید فینچر

مایکل فاسبندر، تیلدا سوئینتن، آرلیس هاوارد، چارلز پارنل، سالا بیکر و سوفی شارلوت از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Killer حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فینچر و نتفلیکس همکاری موفقی طی این سال‌ها داشته‌اند و فینچر به‌عنوان کارگردان،‌ نویسنده و تهیه‌کننده در آثاری چون سریال House of Cards، انیمیشن Love, Death and Robots، فیلم Mank و سریال Mindhunter با نتفلیکس همکاری کرده است.

فیلم The Killer برای اولین‌بار در تاریخ ۳ سپتامبر (۱۲ شهریور) در جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز به نمایش درمی‌آید و در تاریخ ۱۰ نوامبر (۱۹ آبان) روی پلتفرم نتفلیکس منتشر می‌شود. همچنین فیلم آدمکش در تاریخ ۲۷ اکتبر (۵ آبان) در سینماهای منتخب اکران محدودی را تجربه می‌کند.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده