نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۶ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۴

امیدواری ری سیهورن برای ایفای دوباره نقش کیم وکسلر از سریال Better Call Saul

ری سیهورن در گفت‌وگو با رسانه هالیوود ریپوتر به ایفای دوباره نقش کیم وکسلر از سریال Better Call Saul ابراز امیدواری کرد.

در میان اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که ری سیهورن، ستاره سریال Better Call Saul (بهتره با سال تماس بگیری) در گفت‌وگو با رسانه The Hollywood Reporter برای ایفای دوباره نقش کیم وکسلر ابراز امیدواری کرده است.

ری سیهورن در این‌باره گفت: «فکر نمی‌کنم که هرگز بتوانم این کاراکتر را فراموش کنم. امیدوارم یک روز مجالی برای دیدار دوباره با این کاراکترها پیش آید. ما فرصت ایفای نقش یک کاراکتر در طول ۷ سال و امکان به نمایش گذاشتن تحولات عظیم و رشد شخصیتی آن‌ها را به‌دست آوردیم. از نظر من کاراکتر [کیم وکسلر] مانند یک شخص حقیقی است».

ری سیهورن در مصاحبه با هالیوود ریپورتر به این موضوع اشاره کرد که به‌واسطه ایفای نقش کیم وکسلر در تلاش برای آموختن چه چیزهایی بوده است: «جنبه‌هایی از این کاراکتر وجود دارند که به‌عنوان یک بازیگر و یک انسان هنوز سعی می‌کنم که از آن‌ها درس بگیرم، اما کاملا در انجام این کار موفق نیستم. من مثل کیم نمی‌توانم احساساتم را پنهان کنم»

این هنرپیشه آمریکایی گفت: «برای من بسیار ارزشمند بود که با طرفدارهای کیم وکسلر آشنا شدم و فهمیدم که [بینندگان] غالبا بیش از هر چیز دیگری در صحنه‌ها به او اعتماد به نفس می‌دهند. زیرا این کاراکتر اجازه نمی‌دهد که افراد حاضر در اتاق بدانند که او به چه چیزی فکر می‌کند». مصاحبه ری سیهورن با رسانه THR پیش از آغاز اعتصاب بازیگرها انجام شد.

ری سیهورن با ایفای نقش کیم وکسلر در طول ۶ فصل در اسپین-آف سریال Breaking Bad (بریکینگ بد) نامزد دریافت دو جایزه اِمی‌شد. این هنرپیشه برای تولید یک سریال درام بی‌نام برای شبکه اپل تی‌وی پلاس بار دیگر با وینس گیلیگان، یکی از خالقان بریکینگ بد همکاری می‌کند، اما درحال‌حاضر جزئیاتی از طرح داستانی این سریال در دست نیست.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده