نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۵ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۴

آرلین سورکین، صداپیشه هارلی کویین درگذشت

آرلین سورکین که صداپیشگی شخصیت هارلی کویین را در انیمیشن‌ها و بازی‌های مختلف انجام داده بود، در سن ۶۷ سالگی دار فانی را وداع گفت.

طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، صداپیشه سابق شخصیت هارلی کویین درگذشته است. آرلین سورکین که برای صداپیشگی شخصیت‌ هارلی کویین در انیمیشن‌های دی سی یونیورس شناخته می‌شود، در سن ۶۷ سالگی دار فانی را وداع گفته است. جیمز گان این خبر را در اینستاگرام شخصی خود اعلام کرد و در ادامه مارک همیل، صداپیشه جوکر به این خبر واکنش نشان داد. آرلین سورکین در تاریخ ۱۴ اکتبر ۱۹۵۶ در واشینگتن، دی.سی متولد شد و کار خود را با حضور در برنامه Saturday Night Live در سال ۱۹۸۲ آغاز کرد.

او در سال ۱۹۸۷ بخشی از سریال سیتکام Duet بود و سپس در سریال Open House در سال ۱۹۸۹ و سریال Dream On در سال ۱۹۹۰ به ایفای نقش پرداخت. اما شهرت او در تلویزیون بیشتر برای بازی در سریال Days of Our Lives است که در ۴۲۷ قسمت از این سریال به ایفای نقش پرداخته است. سورکین در سینما نیز در آثاری مثل فیلم Odd Jobs، فیلم Oscar، فیلم Ted & Venus و فیلم I Don't Buy Kisses Anymore بازی کرده است.

اما آرلین سورکین بیشتر برای صداپیشگی شخصیت هارلی کویین شناخته می‌شود که در آثاری چون انیمیشن Batman: The Animated Series، انیمیشن The New Batman Adventures، انیمیشن Superman: The Animated Series، انیمیشن Gotham Girls، انیمیشن Static Shock، انیمیشن Justice League و انیمیشن Batman Beyond: Return of the Joker صداپیشگی این شخصیت را بر عهده داشته است.

در دنیای بازی آرلین سورکین صداپیشگی هارلی کویین را در بازی‌هایی چون بازی The Adventures of Batman & Robin، بازی Batman Vengeance، بازی Batman: Arkham Asylum و بازی DC Universe Online انجام داده است. آرلین سورکین یک‌بار و با کریستوفر لوید، نویسنده و تهیه‌کننده آمریکایی ازدواج کرد که این ازدواج تا زمان مرگ دوام داشت و حاصل آن دو فرزند بوده است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده